فیلیپس از مانیتور هوشمند خود رونمایی کرد؛ پنل 32 اینچی 4K

به گزارش مجله تور مالزی، فیلیپس به تازگی از یک مانیتور هوشمند بالارده با پنلی 32 اینچی و وضوح 4K رونمایی نموده که از اندروید 9.0 به عنوان سیستم عامل پیش فرض خود بهره می برد.

فیلیپس از مانیتور هوشمند خود رونمایی کرد؛ پنل 32 اینچی 4K

مانیتور 32 اینچی هوشمند فیلیپس 32E1S5900 نام داشته و از پنلی 32 اینچی با وضوح 4K بهره می برد. این محصول با در حال حاضر با قیمت 1.999 یوآن (281 دلار) در بازار چین برای پیش خرید در دسترس واقع شده است و تعیین نیست چه زمانی وارد بازار جهانی می گردد.

وضوح مانیتور 32 اینچی هوشمند فیلیپس به 3840 × 2160 پیکسل می رسد و رفرش ریت آن هم 60 هرتز است. بنابراین شاید برای گیمرها انتخاب جذابی نباشد اما فیلیپس این محصول را به سیستم عامل اندروید 9.0 مجهز نموده تا بدین ترتیب 32E1S5900 به یک مانیتور دو در یک تبدیل گردد. یعنی هم شما می توانید از آن به عنوان یک دستگاه اندرویدی بهره ببرید و هم یک مانیتور ساده.

فیلیپس برای این مانیتور از 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی استفاده نموده و کلی امکانات مختلف با موضوعات آموزش، تلویزیون، بچه ها، فیلم و انیمیشن و… را در اختیار کاربران قرار می دهد.

در این مانیتور 32 اینچی هوشمند فیلیپس از تراشه LightSensor استفاده شده که به دستگاه یاری می نماید با توجه به نور محیط، مقدار روشنایی خود را تنظیم کند. بعلاوه با استفاده از فناوری های مختلف برای محافظت از چشم نظیر کاهش نور آبی و جلوگیری از سوسو زدن، دیگر خبری از سردرد، چشم درد و مشکلاتی از این دست حتی در صورت استفاده طولانی مدت نخواهد بود.

مانیتور 32 اینچی هوشمند فیلیپس امکان اتصال به وای فای 5 را دارد و از بلوتوث 5 هم پشتیبانی می نماید. علاوه بر این ها، با استفاده از دکمه صدا روی ریموت کنترلی که به همراه این محصول عرضه می گردد می توانید با فرامین صوتی آن را کنترل کنید.

در رابطه با کیفیت و دقت رنگ این محصول هم باید بگوییم که پنل به کار رفته در این مانیتور از عمق رنگ 10 بیتی بهره می برد و دقت بسیار بالایی را در نمایش رنگ ها ارائه می نماید. بعلاوه دو اسپیکر هم با توان 5 وات برای آن در نظر گرفته شده است. علاوه بر این ها، امکان انتقال اطلاعات از گوشی به مانیتور به صورت بی سیم و سیمی (USB-C) هم فراهم خواهد بود.

مانیتور نو فیلیپس با رابط 65 واتی Type-C عرضه می گردد تا بدین ترتیب بتوانید مستقیما آن را به گوشی یا لپ تاپ متصل کنید. بعلاوه پشتیبانی از شارژ معکوس هم سبب شده تا بتوانید گوشی خود را هم به وسیله آن شارژ کنید. HDMI 2.0 و دو پورت USB 2.0 هم از جمله سایر امکانات این مانیتور را تشکیل می دهند.

منبع: Gizchina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 دی 1402 بروزرسانی: 17 دی 1402 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 2257

به "فیلیپس از مانیتور هوشمند خود رونمایی کرد؛ پنل 32 اینچی 4K" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلیپس از مانیتور هوشمند خود رونمایی کرد؛ پنل 32 اینچی 4K"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید