قسمت نشد در لیگ مبارزه کنم، انتظار سطح بالای مسابقات را نداشتم

به گزارش مجله تور مالزی، محسن محمد سیفی ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: لیگ برتر ووشو در سال 99 به لحاظ کمی و کیفی متفاوت با سال های گذشته برگزار گردید و با وجود آنکه ووشوکاران به دلیل مشکل کرونا تمرینات منظمی نداشتند، مسابقات بسیار خوب و سطح بالایی را شاهد بود. در واقع نحوه برگزاری به شکلی بود که ووشوکار تجربه خیلی خوبی برای حضور در مسابقات معتبر بین المللی کسب می نماید.

قسمت نشد در لیگ مبارزه کنم، انتظار سطح بالای مسابقات را نداشتم

وی ادامه داد: قرار بود در مبارزه سرانجامی در ترکیب تیم دانشگاه آزاد برابر پاس ناجا مبارزه کنم که پاسی ها در بخش ساندا از ادامه حضور در مسابقات انصراف داد و همین موضوع باعث شد تا متأسفانه بازی به من نرسد.

پرافتخارترین ووشوکار ایران در مورد تأثیر دوری ووشوکاران از میدان مسابقه گفت: بدون شک این دوری از تمرینات تأثیرگذار بوده است و ووشوکاران به بواسطه تعطیلی سالن هایی ورزشی از تمرین خوبی را نداشتند. با این اوصاف مسابقات خوبی را شاهد بودیم و در همین فرصت کم به آمادگی نسبی دست پیدا نموده بودند.

سیفی در سرانجام به شرایط فنی خود اشاره نمود و گفت: با وجودی شیوع کرونا من تمرینات خود را روزانه در دو نوبت پیگیری نموده و با آمادگی خوبی در این دوره از مسابقات شرکت کردم، ولی قسمت نشد روی سکوی مسابقات ظاهر شوم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1421

به "قسمت نشد در لیگ مبارزه کنم، انتظار سطح بالای مسابقات را نداشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قسمت نشد در لیگ مبارزه کنم، انتظار سطح بالای مسابقات را نداشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید