AFC چطور می خواهد جام ملت ها برگزار کند، دنبال اسپانسر جدید هستیم

به گزارش مجله تور مالزی، به گزارش خبرنگاران، باوجود برنامه ریزی های اجرا شده، فدراسیون فوتبال امروز اعلام نمود تورنمنت چهارجانبه فوتسال کیش که قرار بود با حضور تیم های ملی فوتسال کویت، عراق، ایران و تیم جوانان کشورمان برگزار شود، لغو شده است. این تورنمنت قرار بود شهریورماه برگزار شود.

AFC چطور می خواهد جام ملت ها برگزار کند، دنبال اسپانسر جدید هستیم

سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی ایران در واکنش به خبر لغو این تورنمنت گفت: اسپانسر برگزاری تورنمنت کیش اعلام کرده که چون یک تیم کم شده و کویت انصراف داده است، امکان برگزاری بازی ها را ندارد.

وی اضافه کرد: بنده با آقای پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال صحبت کردم. هم پرهیزکار و هم فدراسیون فوتبال دنبال اسپانسر دیگری هستند تا تورنمنت برگزار شود. نمی توانیم بدون انجام بازی محبت آمیز راهی جام ملت های آسیا شویم.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: تیم ما تا به امروز چهار مرحله اردو داشته است که شاید مجموع تمریناتش به 15 روز نرسد. شرایط را درک می کنیم و می دانیم که کرونا همه چیز را تحت تاثیر قرار داده است ولی ما هم باید جوابگوی مردم باشیم. نمی توانیم بدون بازی تدارکاتی به جام ملت ها برویم.

ناظم الشریعه در خصوص سرنوشت بازی تدارکاتی با تیم ملی آذربایجان یادآور شد: آذربایجان همه چیز را تعطیل کرده است و فوتسالش فعالیت ندارد. هنوز مشخص نیست آخر مهرماه با ای تیم بازی کنیم یا خیر. نمی دانم با این شرایط AFC چطور می خواهد جام ملت های آسیا را برگزار کند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا با این شرایط اردوی این هفته تیم ملی تشکیل می شود؟ گفت: بله؛ بازیکنان امروز به اردو می آیند و ما کارمان را انجام می دهیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال در سرانجام درباره تصمیم نهایی سازمان لیگ فوتسال برای شروع مسابقات لیگ برتر از دهم مهرماه اظهار کرد: اگر لیگ دی ماه برگزار می شد، خیلی بد می شد چون بیش از یک سال مسابقات فوتسالمان تعطیل بود. باید از رئیس و اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ و همچنین باشگاه ها به خاطر همکاری با تیم ملی تشکر کنم. قطعا این اتفاق به سود فوتسال خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1131

به "AFC چطور می خواهد جام ملت ها برگزار کند، دنبال اسپانسر جدید هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "AFC چطور می خواهد جام ملت ها برگزار کند، دنبال اسپانسر جدید هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید