مدیرعامل آنر: سری جدید مجیک از گوشی های سری P و میت هواوی بهتر خواهد بود

به گزارش مجله تور مالزی، جورج ژائو، مدیرعامل آنر به تازگی در یکی از مصاحبه های خود با یک رسانه چینی گفت گوشی های سری مجیک این شرکت از نماینده های سری P و میت هواوی هم بهتر خواهند بود.

مدیرعامل آنر: سری جدید مجیک از گوشی های سری P و میت هواوی بهتر خواهد بود

همان طور که می دانید، سال گذشته آنر بعد از سال ها همکاری با هواوی، بالاخره از شرکت چینی جدا شد و جهت خود را در پیش گرفت. تحریم های بسیار سنگین دولت آمریکا چه از لحاظ سخت افزاری و چه از لحاظ نرم افزاری، به شدت هواوی را زمین گیر کرد و آنر هم به عنوان زیرمجموعه این شرکت، تحت تأثیر منفی این تحریم ها نهاده شد. بنابراین به نظر می رسید جدایی بهترین گزینه ای بود که روی میز قرار داشت.

آنر اکنون به عنوان یک شرکت مستقل عمل می نماید، به دور از تحریم های کذایی و برنامه دارد با قدرت بسیار زیادی، جهتی را که به تازگی در آن پا نهاده طی کند. شرکتی که دیگر نام بزرگی چون هواوی را به

عنوان پشتوانه خود نمی بینید و باید به تنهایی به کسب اعتبار و محبوبیت در بازار بپردازد. البته در دوره ای که آنر زیر مجموعه هواوی بود، آن قدر محصولات باکیفیت و قدرتمند از آن شاهد بودیم که تقریبا می توان گفت به صورت صد درصدی به عملکرد خوب آن اطمینان داریم، منتها باید دید این جدایی تا چه اندازه روی دید کاربران تأثیر خواهد گذاشت.

آنر اما برای سال جاری و سال های پیش رو برنامه های بسیار زیادی در سر دارد. جورج ژاو، مدیرعامل حال حاضر این شرکت، طی یک مصاحبه با یکی از رسانه های چینی، در رابطه با برنامه های آنر برای آینده و همچنین چالش های پیش رو توضیحاتی ارائه داد. این طور که به نظر می رسد، آن ها اکنون با کوالکام همکاری خوبی تشکیل داده اند و قرار است به زودی از یک گوشی مجهز به اسنپدراگون 888 از سری مجیک (Magic) هم رونمایی کند.

مهم ترین بخش این مصاحبه هم ادعای جورج ژاو بود مبنی بر اینکه گوشی جدید از سری آنر مجیک بهتر از گوشی های کنونی سری P و میت خواهد بود. تعیین نیست چرا مدیرعامل آنر برای تعریف و تمجید از عملکرد خوب گوشی خود، آن ها را با گوشی های هواوی مقایسه کرد اما در بین صحبت های خود به این موضوع هم اشاره داشت که جدایی آن ها از هواوی در نهایت احترام و بدون هیچ مسئله ای صورت گرفت.

با این حال آنر اکنون یک شرکت مستقل و قدرتمند به حساب می آید و حتی با AMD و اینتل هم به عنوان تأمین کننده پردازنده های سری جدید از لپ تاپ های آنر مجیک بوک وارد مذاکره شده. البته فعلا نه اسمی از محصولی برده شده و نه تاریخی برای رونمایی از آن اعلام شده به همین خاطر هیچ اطلاعی از جزئیات برنامه های شرکت نداریم.

ژاو اما در میان صحبت های خود گفت که گوشی های جدید این شرکت از دوربین بهتر و پردازنده های قدرتمندتر بهره می برند چرا که تیم سازنده اکنون مشغول همکاری با شرکای خارجی نظیر کوالکام و گوگل است و نه یک نیروی داخلی مثل هواوی. پیش از این شنیده بودیم آنر میخواهد تابستان سال جاری از یک گوشی با پردازنده اسنپدراگون 888 رونمایی کند. بنابراین انتظار داریم طی ماه های آینده خبرهای بیشتری پیرامون برنامه های این شرکت برای آینده دریافت کنیم.

با این حال در مصاحبه جورج ژاو بیشتر به برنامه های کلی آنر و البته چالش هایی که آن ها به عنوان یک شرکت مستقل با آن روبرو هستند اشاره شد که شامل چیزهایی نظیر جابه جایی به دفتر کار جدید، همکاری با تیم جدید، R&D مستقل و… می شوند که زمان بر و نیازمند سرمایه زیاد است. به همین خاطر انتظار نداریم به این زودی محصولی قدرتمند از این شرکت را ببینیم.

نظر شما در رابطه با آنر چیست؟ فکر می کنید به عنوان یک شرکت مستقل آیا آنر می تواند در بازار پررقابت گوشی های هوشمند عملکرد خوبی داشته باشد؟

  • آیا آنر بدون هواوی در بازار موبایل دوام می آورد؟

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 فروردین 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1513

به "مدیرعامل آنر: سری جدید مجیک از گوشی های سری P و میت هواوی بهتر خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل آنر: سری جدید مجیک از گوشی های سری P و میت هواوی بهتر خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید