مسابقات تالوی قهرمانی مردان و بانوان کشور به تعویق افتاد

به گزارش مجله تور مالزی، رقابت های تالوی قهرمانی مردان و همچنین بانوان کشور و انتخابی تیم ملی لغو و به زمان دیگری موکول شدند.

مسابقات تالوی قهرمانی مردان و بانوان کشور به تعویق افتاد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، با توجه به دستورالعمل ارسالی از سوی استانداری هرمزگان به تمامی بخش ها و سازمان های مربوطه مبنی بر منع ارائه خدمات کلیه مهمانسراها و دستگاه های اجرایی در استان و جزایر تا نیمه اردیبهشت 1400 به منظور پیشگیری از شیوع موج جدید بیماری کرونا، مسابقات تالوی قهرمانی کشور در بخش آقایان که قرار بود از 2 لغایت 7 اسفند ماه در جزیره قشم برگزار گردد، لغو شد.

این تصمیم در حالی اتخاذ شده که نمایندگان فدراسیون روز 18 بهمن راهی قشم شده بودند تا با کوشش و همکاری نمایندگان منطقه آزاد شرایط را برای برگزاری این مسابقات مهیا نمایند، که باتوجه زمان محدود براى تغییر محل میزبان، در نهایت شرایط موردنظر برای برگزاری این رویداد فراهم نشد.

همچنین با توجه به شرایط شنماینده شرایط شیوع کرونا و محدودیت های اعمالی در حمل و نقل بین شهری و عدم اعلام تقویم مسابقات بین المللی، مسابقات قهرمانی کشور تالو بانوان و انتخابی تیم ملی نیز که پیش تر مقرر بود در نیمه اسفندماه امسال در تهران برگزار گردد، به تعویق افتاد.

کمیته مسابقات فدراسیون ووشو اطلاعات تکمیلی و تاریخ جدید مسابقات را به زودی اعلام خواهد نمود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1430

به "مسابقات تالوی قهرمانی مردان و بانوان کشور به تعویق افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات تالوی قهرمانی مردان و بانوان کشور به تعویق افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید