معرفی برترین جاهای شمال برای اجاره ویلا

به گزارش مجله تور مالزی، هیچ کس از گذراندن آخر هفته خود در یک جای خوش آب و هوا ناراحت نمی گردد. همه ما احتیاج داریم تا با سفرهای کوتاه چند روزه روحیه خود را بالا نگه داریم و در زندگی روزمره غرق نشویم.

معرفی برترین جاهای شمال برای اجاره ویلا

جهت دریافت خدمات ساخت و ساز ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

شمال کشور به علت داشتن طبیعت سرسبز و هوای پاک مقصد سفر بسیاری از هموطنان است. اگر شما هم قصد سفر به این منطقه را دارید و در پی برترین مکان برای اجاره ویلا هستید با ما در این مطلب همراه باشید.

برترین مقاصد شمال برای اجاره ویلا

شمال کشور شامل 3 استان پهناور مازندران، گلستان و گیلان است که زیبایی اش را در هیچ کجای کشور نمی توان یافت. این منطقه پهناور در هر 4 فصل سال میزبان هزاران جهانگرد ایرانی و خارجی است. جهت اقامت در این منطقه مسافران می توانند هتل رزرو کنند و یا ویلا و اقامتگاه اجاره کنند. البته بعضی از طبیعت دوستان هم ترجیح می دهند با چادر زدن در طبیعت به هتل و ویلا احتیاج نداشته باشند. به هر حال هر فردی با هر بودجه و سلیقه ای می تواند اوقات خوشی را در شمال تجربه نماید.

با توجه به محدود بودن امکانات هتل ها و عدم علاقه بعضی از افراد به کمپ زنی در طبیعت به نظر می رسد که اجاره ویلا شمال برترین گزینه برای بیشتر مسافران است. برترین مقاصد جهانگردی در شمال کشور که برترین ویلاهای منطقه را دارند منطقه ها رامسر، چالوس و ماسال هستند که هر یک را به صورت کامل آنالیز می کنیم.

اجاره ویلا در رامسر

رامسر یکی از شهرهای زیبا در غرب استان مازندران است . این شهر که به عروس شمال ایران مشهور شده از جنوب به رشته کوه البرز می رسد و از شمال با دریای خزر محدود می گردد. موقعیت قرارگیری خاص این شهر باعث شده تا چشم انداز ها زیبایی از طبیعت دریا، جنگل و کوهستان پدید آید و مسافران بتوانند با اجاره ویلا رامسر تمامی این زیبایی ها را در ویلای خود داشته باشند. منطقه ها ییلاقی این شهر مثل جواهرده و دیگر روستاهای اطراف هم، زیبایی خاصی به شهر رامسر بخشیده اند و مسافران می توانند تجربه زندگی در ارتفاعات ییلاقی را داشته باشند.

جهت اجاره ویلا رامسر شما گزینه های زیادی در پیش رو خواهید داشت و هرکس بر اساس بودجه خود می تواند ویلای خوبی را اجاره کند. ویلاهای ساده شامل یک یا دو اتاق هستند که تنها یکی از اتاق ها تخت دو نفره دارد. اگر به صورت محبت آمیز سفر می کنید احتمالا به اتاق های بیشتر و مجهزتری احتیاج خواهید داشت که در این صورت هزینه های اجاره افزایش پیدا می نماید.

ویلاهای 3 تا 5 خوابه هم در رامسر وجود دارد که به صورت دوبلکس و تریبلکس ارائه می شوند. این ویلاها ظاهر بسیار شیک و لوکسی دارند و تمامی امکانات رفاهی معمول هم در آنها مهیاست. استخر سرباز و سر پوشیده، میز بیلیارد و پینگ پونگ، فوتبال دستی و لوازم آشپزی مجهز از جمله امکانات معمول در ویلاهای لوکس رامسر است.

اگر قصد اجاره ویلا رامسر را دارید اما دوست دارید که در جای بکر و زیبایی اقامت کنید پیشنهاد ما به شما اجاره ویلاهای جنگلی است که چشم انداز ها فوق العاده ای به جنگل دارد و در بعضی از آنها چشم انداز دوری از دریا هم دیده می گردد. این ویلاها نسبتا از دریا دورتر هستند و در طبیعت بگر جنگل کوهستانی قرار می گیرند. با این حال امکانات موجود در این ویلاها تفاوت زیادی با دیگر ویلاهای نزدیک به دریا نمی نماید و در بعضی از مواقع هم بسیار شیک تر و گران تر هستند.

اجاره ویلا در چالوس

شهر چالوس یکی دیگر از شهرهای پرجمعیت غرب مازندران است که به علت داشتن طبیعت سرسبز و جاده های پیچ در پیچ و زیبای خود مشهور شده و سالیانه مسافران زیادی دوست دارند تعطیلات خود را در همین منطقه بگذرانند. شما می توانید جهت اجاره ویلا شمال، شهر چالوس و یا منطقه ها اطراف آن را انتخاب کنید. ویلاهای مجود در این منطقه از تنوع بالایی برخوردار هستند تا هر گروه با هر سلیقه، بودجه و تعدادی بتوانند به راحتی ویلای مناسب خود را اجاره کنند.

در این منطقه ویلاهای ساده و لوکس ساحلی زیادی وجود دارد که بر اساس موقعیت قرارگیری ساختمان و چشم انداز پنجره ها قیمت آنها متفاوت می گردد مثلا ویلاهای ساحلی که فاصله ای با دریا ندارند و ویو ابدی دریا را دارند، از قیمت بالاتری نسبت به ویلاهای دورتر از دریا برخوردار هستند. هرچه تعداد اتاق خواب های ویلا بیشتر گردد هزینه اجاره هم افزایش پیدا می نماید چرا که ظرفیت بالاتری می توانند در آن اقامت کنند.

یکی از منطقه ها پرطرفدار نزدیک به چالوس دهکده توریستی نمک آبرود است که در 12 کیلومتری این شهر قرار گرفته است. در این منطقه امکانات سرگرمیی زیادی مانند تله کابین و سورتمه وجود دارد که می تواند اوقات خوبی را برای شما رقم بزند. شما می توانید جهت اجاره ویلا شمال و نزدیک چالوس، منطقه نمک آبرود را هم در نظر داشته باشید جرا که ویلاهای زیادی در این قسمت وجود دارد که احتمالا از آنها خوشتان خواهد آمد.

اجاره ویلا در ماسال

منطقه ماسال منطقه ییلاقی در استان گیلان است که به علت آب و هوای خنک، ارتفاعات زیبا و جنگل های زیبایش بسیار مشهور شده و افراد زیادی برای گذراندن یک تعطیلات آرام، ماسال را انتخاب می کنند. در کنار هتل های مجهزی که در این منطقه برای مسافران وجود دارد، مسافران می توانند جهت اجاره ویلا در ماسال هم اقدام کنند. ویلاهای موجود در ماسال به طور معمول چوبی هستند تا با طبیعت ییلاقی هم خوانی بیشتری داشته باشد. البته این به معنای مقرون به صرفه و قدیمی بودن ویلاها نیست و حتی موجب گرانتر و متفاوت تر شدن ویلاها هم شده است.

شما با اجاره ویلا شمال در منطقه ماسال می توانید تجربه متفاوتی نسبت به دیگر منطقه ها شمالی داشته باشید چرا که در ارتفاعات و روی ابرها اقامت خواهید کرد که تجربه بسیار عالی خواهد بود. در ماسال خبری از دریا نیست اما می توانید ویلایی نزدیک به رودخانه بگیرید. به طور کلی ویلاهای ویژه ماسال ویلاهایی هستند که در مه قرار می گیرند و چشم انداز زیبایی به مراتع سرسبز و جنگل دارند.

مزایای اجاره ویلا نسبت به رزرو هتل

اجاره ویلا شما در مقایسه با رزرو هتل از مزایای بیشتری برخوردار است و به همین علتی تقاضای بیشتری برای ویلاها وجود دارد. اول اینکه امکان پخت و پز در داخل ویلا و حیاط آن برای مسافرین مهیاست. این در حالی است که در هتل شما اجازه پختن غذا ندارید و باید حتما به رستوران مراجعه کنید.

مزیت دیگر ویلا نسبت به هتل امکان شب مانی و سرگرمی تا نیمه های شب برای شما امکان پذیر است اما شما طبق قوانین سختگیرانه هتل اجازه مهمانی گرفتن و سروصدا را ندارید. در هتل بالاترین ظرقیت اتاق ها 4 یا 5 نفر است. این در حالی است که بعضی ویلاها ظرفیت حدبیشتر 15 نفر را دارند. از طرفی بسیاری از امکانات رفاهی هتل مثل استخر و… بین شما و تمامی مسافرین مشترک است و ممکن است حریم شخصی زیادی نداشته باشید اما در ویلا تمامی امکانات تنها در اختیار شما و همسفران شماست.

اجاره ویلا با ایرانگرد

اگر قصد اجاره ویلا رامسر یا دیگر منطقه ها شمالی را دارید به شما پیشنهاد می کنیم برای اجاره ویلا سایت ایرانگرد را انتخاب کنید. شما در این سایت برترین ویلاهای هر منطقه را به صورت فهرست وار مشاهده می کنید که صاحبین آنها افراد مطمئن و منصفی هستند. امکانات موجود در هر ویلا کاملا واقعی و به دور از اغراق است تا شما انتظار درستی و به جایی از ویلای خود داشته باشید. گفتنی است که تمیزی و نظافت با بالاترین استانداردهای بهداشتی رعایت می گردد. امکان ارتباط به صورت مستقیم با صاحبین ویلا جهت اجاره وجود دارد و شما می توانید شرایط خود را پیش از اجاره ویلا با صاحب ساختمان آنالیز و هماهنگ کنید.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1709

به "معرفی برترین جاهای شمال برای اجاره ویلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین جاهای شمال برای اجاره ویلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید