لیدوماتریپ، وبسایتی با بیش از 7 هزار اقامتگاه در ایران!

به گزارش مجله تور مالزی، رپرتاژآگهی - تصور کنید در حال بستن بار و بندیل سفر هستید! کجا؟ طبق معمول شمال! بیشترین دغدغه شما از بابت چیست؟ بیشترین بخش از بودجه خود را به چه چیزهایی در سفر اختصاص می دهید؟

لیدوماتریپ، وبسایتی با بیش از 7 هزار اقامتگاه در ایران!

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت طراحی سایت ارزان از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

همانطور که همه ما میدانیم، بیشترین بودجه سفر همیشه به خورد و خوراک و اقامتگاه تعلق می گیرد. خواه سفر به خارج از کشور باشد یا سفر به رامسر خودمان! و همینطور همیشه بیشترین نگرانی افراد، بابت پیدا کردن اقامتگاه مناسب است.

بنابراین اگر یکی از دغدغه های شما پیدا کردن اقامتگاه است این یک مسئله کاملا عادی است، اما نشانگر این است که شما با لیدوماتریپ آشنا نشده اید! چرا که اگر بدانید یک وبسایت برتر ایرانی با بیش از 7000 اقامتگاه در بیش از 500 شهر و روستا آماده ارائه خدمات رزرو آنلاین اقامتگاه به شماست باز جای نگرانی و دغدغه می ماند؟ مسلما خیر.

پس در ادامه به نکاتی میپردازیم که برای همیشه دغدغه رزرو اقامتگاه را از شما بکاهیم.

اقامتگاه هایی که لیدوماتریپ در اختیار شما قرار می دهد!

شاید تا چند سال پیش اقامتگاه و جایی که در سفر برای اقامت خود و خانواده انتخاب می کردید محدود به هتل و سوئیت می شد. اما در حال حاضر شما می توانید تجربه های جدیدی را برای خود رقم بزنید، از اجاره یک ویلای لوکس در شمال تا اجاره یک کلبه چوبی کوچک در جنگل های دالخانی! به هرحال انتخاب با خودتان است.

نکته خوب ماجرا این است که شما به صورت آنلاین می توانید تصاویر، مشخصات، قیمت و تمام اطلاعات مربوط به هر اقامتگاه را به صورت جداگانه مشاهده کنید و واحدی را متناسب با بودجه و سلیقه خود در زمانی بسیار کوتاه به صورت آنلاین رزرو کنید.

اجاره ویلا

اگر مقصد شما، شمال است به احتمال زیاد برای اقامت خود یک ویلا متناسب با سلیقه و بودجه تان انتخاب می کنید. فرقی نمی نماید هوادار یک ویلای معمولی باشید یا یک ویلای لوکس در کنار ساحل و یا حتی یک ویلا با استخر اختصاصی، انتخاب شما هر نوع ویلایی که باشد می توانید با مراجعه به سایت لیدوماتریپ نسبت به اجاره ویلا در شمال اقدام کنید. تعجب نکنید به همین راحتی و تنها با چند کلیک میتوانید صدها ویلا را در بخش های مختلف شما باهم مقایسه نموده و بعد بهترین گزینه را برای اقامت انتخاب کنید.

اجاره کلبه چوبی در دل جنگل های شمال

تجربه اقامت در یک کلبه چوبی لابه لای درختان تنومند جنگل های بکر شمال کشور، در حالی که از مه پوشیده شده برای هر مسافری دل انگیز و وسوسه نماینده است. برای اینکه بتوانید تجربه شیرین زندگی در کلبه را از نزدیک لمس کنید با لیدوماتریپ در ارتباط باشید.

اجاره سوئیت

سوئیت ها از جمله پرهوادارترین اقامتگاه ها در میان مسافران هستند. چرا که سوئیت ها معمولا محیطی ساده و صمیمی داشته و احساس خوبی را به مسافران القا می نمایند. لیدوماتریپ همیشه سوئیت هایی را در میان اقامتگاه های خود قرار داده است که هم از لحاظ امکانات در سطح قابل قبولی باشند هم از لحاظ پاکیزگی و نظافت.

بنابراین فرقی ندارد که شما چه نوع اقامتگاهی را برای اقامت چند روزه خود ترجیح می دهید لیدوماتریپ، برای تمام سلیقه ها اقامتگاه مناسب در نظر دارد.

4 شهر شمال که حتما باید به آن ها سفر کنید!

شهرهای شمالی به اندازه ای بکر و گردشگرپذیر هستند که بعید میدانم فردی علاقمند به سفر باشد و سری به شهرهای شمال نزده باشد! درست است که شهرهای شمالی به طبیعت بکر و منحصربفرد شهره اند، اما بعنوان کسی که بصورت حرفه ای به گردشگری میپردازد باید به شما پیشنهاد کنم که هنگام سفر به شمال از شهرهای رامسر، ماسال، چلوس و نوشهر غافل نشوید. در ادامه از دلایل انتخاب این 4 شهر فوق العاده و فرزند کاسپین خواهم گفت.

رامسر؛ عروس مازندران

طبیعت رامسر بقدری زیبا و بکر است که به عروس شهرهای شمال معروف شده است. این شهر شمالی با در برگرفتن دریا، جنگل و کوهستان زیبایی مسحورنماینده ای به خود بخشیده است. در کمتر جایی میتوانید این سه طبیعت را در کنار هم بیابید پس فرصت یک تجربه متفاوت را از خودتان دریغ نکنید!

اگر به رامسر سفر کردید حتما از روستای جواهرده، پارک جنگلی دالخانی، پارک جنگلی صفارود، تله کابین رامسر و قلعه مارکوه دیدن کنید و طعم یک مسافرت فوق العاده را بچشید.

برای اینکه بتوانید به تمام جاهای دیدنی عروس مازندران سری بزنید نیازمند یک برنامه چند روزه هستید. بنابراین در نظر داشته باشید که برای اقامت در این شهر علاوه بر هتل، براحتی میتوانید اقدام به اجاره ویلا در رامسر کنید.

ماسال؛ سفری به اقیانوس ابرها

اگر در فصل های گرم سال، حال و هوای سفر به شمال دارید ولی از گرما و شرجی هوا گریزانید، بدون شک بهترین انتخاب برای شما مرتفع ترین شهر گیلان، ماسال است. ماسال به دلیل آن که در ارتفاعات قرار گرفته حتی در روزهای گرم سال هم آب و هوایی مطبوع داشته و خاطره انگیز است.

اگر از آن دست مسافرانی هستید که شیفته طبیعت و مه فراوانند به شما تبریک می گوییم، ماسال اقیانوسی از ابر و مه را دل طبیعت بکر خود برای شما فراهم آورده است.حتی تصور اینکه صبح زود در میان مه از خواب برخیزید هم میتواند هیجان انگیز باشد.

ارتفاعات ماسال به دلیل آنکه موردتوجه بسیاری از گردشگران و مسافران است همیشه موردتوجه لیدوماتریپ نیز بوده است تا بتواند بهترین اقامتگاه ها را برای مسافران فراهم آورده و سفری مطمئن را برای آنان رقم بزند. بنابراین میتوان گفت در حال حاضر اجاره ویلا در ماسال برای همراهان لیدوماتریپ جز راحت ترین کارهاست.

چالوس؛ یار گرمابه و گلستان دوستداران شمال

چالوس نیز یکی از شهرهای زیبای مازندران است که برای مسافران خود تجلیگاه دریا و جنگل می باشد. زیباهای چالوس بقدری مسافرانش را در خود حل می نماید که بعید بنظر میرسد کسی که یکبار طعم طبیعت بکر چالوس را چشیده، بتواند از آن دست بکشد! این شهر بقدری منحصربفرد است که هر آنکه فرصت کوتاهی برای فراغت می یابد ناخودآگاه خود را در جاده معروف کرج شمال یا همان جاده چالوس معروف می یابد.

هنگامی که به چالوس رسیدید حتما به: نمک آبرود، کاخ چای خوران، پارک جنگلی فین و آبشار اکابل سری بزنید و به جای همه ما شش هایتان را پر از طراوت و تازگی کنید.

لیدوماتریپ بعنوان یکی از وب سایت های برتر حوزه رزرو آنلاین اقامتگاه توانسته با در اختیار داشتن بیش از 7000 اقامتگاه در بیش از 500 شهر و روستا، فرصت فوق العاده ای را در اختیار مسافران قرار دهد تا بتوانند در هر کجای ایران زیبا که هستند، اقامتگاه خود را برگزینند. شما نیز اگر قصد اقامت در چالوس را دارید می توانید در میان املاک شهر چالوس با اجاره ویلا در چالوس، از اقامتگاه های متنوع دیدن نموده و پس از مقایسه، بهترین و مناسب ترین آنها را برگزینید.

نوشهر؛ شهری بکر و عاری از آلودگی

هر کجا که نامی از نوشهر باشد، حتما در کنار آن نام سیسنگان، روستای چلندر و تالاب ارواح نیز شنیده خواهد شد. بله تالاب ارواح درست شنیدید! اگر اهل تجربه های متفاوت هستید تالاب ارواح انتخاب مناسبی برای شما، بنظر می رسد. برای رسیدن به تالاب ارواح از یک جاده ترسناک گذشته و سپس به یک رودخانه می رسید که درختانی بلند و خشک شده آن را در برگرفته اند. رودخانه ای که همیشه پوشیده از مه غلیظی است، بنابراین چیز زیادی از آن دیده نمی شود. در نظر داشته باشید که این فضا همیشه مملو از صدای زوزه حیواناتی است که به سبب مه غلیظ اثری از آن ها دیده نمی شود. اگر علاقمند عزیمت به سمت تالاب ارواح شدید بهتر است بقیه اتفاقات را خودتان از نزدیک لمس کنید بدون اینکه در این مطلب چیزی از آن ها بخوانید.

از حال و هوای تالاب ارواح که خارج شویم باید بگویم که امان از سیسنگان! جنگل سیسنگان دقیقا تجلی گاه شهرهای شمالی است. جایی که جنگل و دریا را همزمان به شما عرضه می نماید. پس اگر به دنبال یک محیط آرام برای تجدید قوا هستید به جنگل سیسنگان بروید. البته پیشنهاد میکنم دوربین عکاسی فراموش نشود!

نوشهر، شهری نیست که به سادگی از کنار آن عبور کنید، حتما با اجاره ویلا در نوشهر، فرصت یک اقامت چند روزه را در این شهر برای خود فراهم آورید. در کنار اجاره اقامتگاه، یک برنامه کامل برای سفر خود تهیه کنید، چرا که برنامه ریزی دقیق به شما امکان میدهد تا در زمان و هزینه های خود صرفه جویی نموده و از سفر خود لذت بیشتری ببرید.

رزرو اقامتگاه از جمله مهم ترین اقدامات سفر به شمال!

شمال کشور به سبب آب و هوا، طبیعت و زیبایی خیره نماینده همیشه پذیرای تعداد زیادی از مسافران از سراسر ایران است و همین مسئله موجب می شود تا یافتن یک اقامتگاه مناسب در شهرهای شمالی به یک دغدغه برای مسافران این شهرها تبدیل شود.

اگر در روزهای تعطیل به شهرهای شمالی سفر کنید، شاهد افزایش نجومی قیمت های رزرو اقامتگاه خواهید بود که همین مسئله میتواند باتوجه به افزایش هزینه سفر شما، تعدادی از برنامه ها و تفریحاتی که برای آنها برنامه ریزی نموده بودید را کنسل کند. البته جای نگرانی وجود ندارد در دنیایی که افراد بیشتر کارهای خود را بصورت آنلاین انجام میدهند آیا رزرو اقامتگاه آنلاین دور از دسترس بنظر می رسد؟

لیدوماتریپ بعنوان یک وبسایت برتر در حوزه رزرو آنلاین اقامتگاه، با آنالیز تمام جنبه های مختلف اجاره ویلا، سوئیت، کلبه و… در شهرهای مختلف شمال، توانسته اقامتگاه های مختلفی را در شهرها و روستاهای این منطقه برای گردشگران فراهم آورد. برای آشنایی با خدمات این وبسایت به وبسایت www.lidomatrip.com مراجعه نمایید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1556

به "لیدوماتریپ، وبسایتی با بیش از 7 هزار اقامتگاه در ایران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیدوماتریپ، وبسایتی با بیش از 7 هزار اقامتگاه در ایران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید