معرفی گلیم نقش برجسته ایلام در دوازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران

به گزارش مجله تور مالزی، مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ایلام از حضور این اداره کل در نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران اطلاع داد .

معرفی گلیم نقش برجسته ایلام در دوازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام، عبدالمالک شنبه زاده مدیر کل میراث فرهنگی این استان، در این باره اظهار کرد: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری با معرفی جاذبه های گردشگری، طبیعی، تاریخی، معنوی، سلامت، سوغات و صنایع دستی در تهران برگزار شده است.

او با بیان اینکه ایلام به عنوان شهر ملی گلیم نقش برجسته معرفی شده است گفت: در اولین روز از نمایشگاه ،گلیم نقش برجسته استان با استقبال خوب بازدید کنندگان نهاده شد.

شنبه زاده از حضور کارگاه فراوری شیرینی های سنتی استان (کله کنجد و بژی برساق) در این نمایشگاه اطلاع داد وگفت: اماکن تاریخی ، جاذبه های گردشگری ، صنایع دستی و سوغات ایلام نیز در این نمایشگاه معرفی می شوند.

شنبه زاده بیان داشت : ظرفیت های گردشگری استان ایلام اعم از تأسیسات اقامتی ، پذیرایی ، مجتمع های گردشگری و تفریحی با اولویت اقامتگاههای بوم گردی و دفاتر خدماتی مسافرتی ، گردشگری سلامت در این نمایشگاه معرفی می شوند.

مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ایلام با بیان اینکه استان ایلام در سالن شماره 44 این نمایشگاه حضور فعال دارد توضیح داد : معرفی استان در قالب بروشور، کتابچه معرفی جاذبه ها، سی دی، وضعیت هتل و سایر امکانات استان ایلام به بازدیدکنندگان ارائه می گردد.

دوازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران از تاریخ 23 الی 26 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های تهران در حال برگزاری است .

منبع: میراث آریا
انتشار: 5 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 300

به "معرفی گلیم نقش برجسته ایلام در دوازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی گلیم نقش برجسته ایلام در دوازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید