مغلوب تجربه بازیکنان شهرداری بم شدیم، لزوم تقویت تیم درنیم فصل دوم

به گزارش مجله تور مالزی، به گزارش خبرنگاران، سمیه شهبازی ظهر امروز در کنفرانس خبری بعد از بازی تیم های فوتبال بانوان وچان کردستان و شهرداری بم گفت: بازیکنان من مغلوب تجربه بالای بازیکنان تیم شهرداری بم شدند.

مغلوب تجربه بازیکنان شهرداری بم شدیم، لزوم تقویت تیم درنیم فصل دوم

وی با اشاره به اینکه دو تیم بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند، ادامه داد: ما پیش بینی می کردیم که سخت ترین بازی ممکن را پیش رو خواهیم داشت و به همین دلیل به همه بازیکنان گفتم که باید تمام تلاش خود را داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان وچان کردستان اضافه نمود: تیم من در نیمه اول بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت ولی در نیمه دوم و به دلیل کم تجربگی بازیکنان خط دفاعی گل اول بازی را دریافت کردیم.

وی با اشاره به تجربه بالای بازیکنان حریف، گفت: تیم حریف سالهاست که تیم یک دست و خوبی دارد و در این بازی نیز آنها بسیار با تجربه عمل کردند و باز هم به دلیل یک دفع توپ اشتباه گل دوم را نیز دریافت کردیم.

وی به اشاره به گل سوم تیم حریف روی ضربه ای بسیار زیبا، اضافه نمود: زهرا قنبری زننده گل سوم تیم شهرداری بم ضربه ای بسیار زیبا را زد و بار دیگر توان خود در زمین فوتبال را به نمایش گذاشت.

شهبازی با اشاره به اینکه تیم وچان کردستان نیازمند کارهای بهتر در راستای تقویت مسائل روحی و روانی است، گفت: تیم وچان کردستان تلفیقی با بازیکنان جوان و با تجربه است و این یک مزیت خوب است که در بعضی از بازی ها به یک آسیب هم تبدیل می شود.

وی با اشاره به تغییر حامی و اسپانسر تیم و تغییر نام نماینده فوتبال بانوان کردستان، گفت: خوشبختانه طی سه هفته اخیر حمایت های خوبی از این تیم صورت گرفته است و انتظار داریم که این فرایند در نیم فصل دوم رقابت ها نیز ادامه داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال وچان کردستان گفت: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته در نیم فصل ما هیچ بازیکنی را از دست نخواهیم داد ولی تلاش می کنیم که یک یا دو بازیکن را جذب کنیم.

وی با اشاره به مصدومیت فاطمه صادقی، ادامه داد: متاسفانه تیم ما با از دست دادن فاطمه صادقی آسیب دید و باید تلاش کنیم و بازیکنی را برای جایگزینی وی جذب کنیم.

شهبازی در انتها در خصوص برنامه های تیم در نیم فصل دوم رقابت ها لیگ برتر فوتبال بانوان کشور، بیان نمود: با توجه به اینکه تمامی تیم ها نیز در نیم فصل دوم تقویت می شوند بنابراین ما نیز تلاش می کنیم تا تیم را تقویت کنیم و با آمادگی بیشتری در بازی ها حضور پیدا کنیم.

دیدار تیم های وچان کردستان و شهرداری بم در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان کشور در سنندج با نتیجه سه بر دو به سود تیم مهمان به انتها رسید و این تیم با کسب 11 همین برد پیاپی به قهرمانی نیم فصل رسید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 676

به "مغلوب تجربه بازیکنان شهرداری بم شدیم، لزوم تقویت تیم درنیم فصل دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مغلوب تجربه بازیکنان شهرداری بم شدیم، لزوم تقویت تیم درنیم فصل دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید