مقاله: هتل آزولیک (Azulik Resort) در شهر باستانی تولوم مکزیک

به گزارش مجله تور مالزی، جالب است بدانید که در هتل آزولیک هیچ گونه وسیله الکتریکی و برقی وجود ندارد و فاقد تلویزیون، تلفن و برق است تا گردشگران بتوانید آرامش داشته باشید و با طبیعت ارتباط مجدد برقرار کنید. اما نگران تاریکی شب نباشید، در هتل آزولیک همه جا تنها با نور شمع روشن می گردد و محیطی طبیعی و فوق رمانتیک را میکند. اینجا برای استراحت و دوری از شلوغی های دنیا و عاشقانه های ناب فوق العاده است و یک تجربه جادویی ارائه می دهد که کمتر در جایی دیگر می توانید آن را بچشید

مقاله: هتل آزولیک (Azulik Resort) در شهر باستانی تولوم مکزیک

تالاب طبیعی هتل آزولیک کارایی های دیگری هم دارد، از جمله اینکه زیست بوم منحصر به فردی را ارائه می دهد که در فرآیندهای طبیعی مثل تصفیه آب، کنترل سیل و ثبات ساحل از آن بهره می برند.

اتاق های هتل یا بهتر است بگوییم ویلا های هتل آزولیک در واقع خانه درختی جادار از خاتالوش مکزیکی و آبنوس مکزیکی است و دارای پنجره هایی از کف تا سقف است که نور طبیعی روز را فراهم می نماید. خانه های درختی هتل آزولیک دارای یک عرشه خصوصی با تخت های روزانه در فضای باز، منطقه ها نشیمن و منظرهی از جنگل سرسبز و دریای کارائیب است.

ویلا های مایایی نشان دهنده جستجوی خلاقیت، راهی برای یافتن الهام، خوش بینی، نشاط و آزادی است.

هتل آزولیک یک هتل و تفریحگاه خصوصی، مختص بزرگسالان است. تفاوت این هتل با سایر هتل های دنیا در این است که معماری، محیط، وسایل مصرفی، تزیینات داخلی و… همه و همه در راستای طبیعت و حفظ آن ساخته شده است. این هتل دارای یک ساحل خلوت و اختصاصی بوده که برای حمام آفتاب یا شنا کردن مناسب است.

منبع مقاله: هتل آزولیک (Azulik Resort) در شهر باستانی تولوم مکزیک

انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1798

به "مقاله: هتل آزولیک (Azulik Resort) در شهر باستانی تولوم مکزیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: هتل آزولیک (Azulik Resort) در شهر باستانی تولوم مکزیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید