ملی پوشان خسته بودند، ایگور دیر تصمیم به استفاده از جوانان گرفت

به گزارش مجله تور مالزی، محمد ترکاشوند در مصاحبه با خبرنگاران، درباره نتایج تیم ملی در مسابقات جام جهانی گفت: تیم ملی بازی های بدی به نمایش نگذاشت هرچند که می توانستیم سال جاری نتایج خوبی بگیریم. آغاز خوبی در مسابقات نداشتیم. اگر در دو بازی ابتدایی برنده از زمین خارج می شدیم شرایط بسیار متفاوت می شد.

ملی پوشان خسته بودند، ایگور دیر تصمیم به استفاده از جوانان گرفت

وی اضافه نمود: از نظر روحی، روانی و جسمی شرایط خوبی نداشتیم، آسیب دیدگی های برای ملی پوشان پیش آمد. خستگی در وجود بازیکنان را از چشمان، ساق پا و دستهایشان می توان دید. ملی پوشان واقعا خسته بودند. متاسفانه کولاکوویچ خیلی دیر تصمیم به کار گیری از بازیکنان جوان گرفت. اگر از ابتدا از ترکیب جوان استفاده می شد نتایج جور دیگری رقم می خورد. هنوز هم زمان داریم تا در صورت پیروزی در چند بازی باقیمانده در صندلی 5-6 قرار گیریم. برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و امیدورام نتایج خوبی کسب گردد.

ترکاشوند درباره رای کمیته استیناف و بازگشت جوادکریمی به تیم والیبال پیکان گفت: کریمی با سه جلسه محرومیت به تیم پیکان داده شد. ان شالله از امروز تمرینات را شروع خواهیم کرد. در چند پست مختلف احتیاج به جذب بازیکن داریم. متاسفانه به دلیل مسائل پیش آمده در پرونده کریمی زمان زیادی از دست دادیم و بازیکنان مد نظرمان با تیم های دیگر قرار داد بستند.

سرمربی تیم والیبال پیکان اضافه نمود: امیرحسین اسفندیار نیز با رضایت هیات مدیره از تیم جدا و به کاله ملحق شد، به دنبال جایگزینی برای اسفندیار هستیم. همچنین به یک پاسور احتیاج داریم. در پست پشت خط زن نیز اگر بتوانیم یک بازیکن ذخیره برای پوریا یلی جذب خواهیم کرد. یلی را در اختیار داریم و به دنبال جایگزینی مطمئن هستیم. البته یک بازیکن جوان هم به نام شاه علی در اختیار داریم.

وی ادامه داد: یکی از مسائل تیم این است که خیلی دیر تمرینات را شروع کردیم. تاریخ شروع و نحوه برگزاری مسابقات لیگ نیز تعیین نیست. هرچه زودتر تکلیف تعیین گردد بهتر است. کار سخت و دشواری داریم. حداقل به 7 هفته احتیاج داشتیم تا کارهای آماده سازی را انجام می دادیم و سپس به کارهای گروهی و برگزاری دیدارهای تدارکاتی می رسیدیم تا نقاط ضعف و قدرت تعیین می شد.

ترکاشوند تاکید نمود: متاسفانه باید خیلی سریع سراغ کارهای گروهی برویم و هیچ کاری نمی توانیم انجام دهیم. اگر قرار باشد در این مدت کم تمرینات بدنسازی را شروع کنیم تیم آسیب خواهد دید. در چهار هفته تعطیلی لیگ به دلیل بازی های ملی کارهای بدنسازی را انجام خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 470

به "ملی پوشان خسته بودند، ایگور دیر تصمیم به استفاده از جوانان گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوشان خسته بودند، ایگور دیر تصمیم به استفاده از جوانان گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید