تور تایلند لحظه آخری: عطایی: تایلند تیم با کیفیتی بود، امیدوارم کوبا را شکست دهیم

به گزارش مجله تور مالزی، سرمربی تیم والیبال جوانان ایران گفت: تایلند پیش تر پیروز به شکست تیم های مصر و مراکش شده بود و در مقایسه با تیم هایی که در مرحله دوم با آن ها بازی کردیم، تیم باکیفیت تری بود.

تور تایلند لحظه آخری: عطایی: تایلند تیم با کیفیتی بود، امیدوارم کوبا را شکست دهیم

با تور تایلند لحظه آخری از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم والیبال جوانان ایران در آخرین ملاقات خود در مرحله دوم رقابت های قهرمانی دنیا پیروز به شکست 3 بر صفر تایلند شد تا به اسم تیم صدرنشین گروه G به مرحله نیمه نهایی مسابقات صعود کند و فردا راهی بلغارستان گردد.

بهروز عطایی، سرمربی تیم جوانان ایران با اشاره به آخرین بازی ایران در مرحله دوم مسابقات برای معین تیم صدرنشین گروه G، گفت: تایلند پیش تر پیروز به شکست تیم های مصر و مراکش شده بود و در مقایسه با تیم هایی که در مرحله دوم با آن ها بازی کردیم، تیم باکیفیت تری بود اما با شکست این تیم، به اسم صدرنشین گروه G راهی نیمه نهایی شدیم.

سرمربی تیم جوانان ایران اضافه نمود: خوشبختانه همه بچه ها بسیار خوب بازی کردند. شرایط جسمانی بردیا سعادت هم به مرور بهتر شد و به تیم یاری کرد.

عطایی در مورد نخستین حریف ایران در مرحله نیمه نهایی، گفت: ایران در مرحله نیمه نهایی به مصاف کوبا می رود. کوبا تیمی با پتانسیل بالاست. اما در جریان این رقابت ها کیفیت چندان فوق العاده بالایی از خود نشان نداده است. امیدوارم در نیمه نهایی با عملکردی خوب، پیروز به شکست کوبا شویم و آخرین بازی خود را مقابل برنده تیم کانادا و تایلند، به برترین نحو ممکن به نمایش بگذاریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1761

به "تور تایلند لحظه آخری: عطایی: تایلند تیم با کیفیتی بود، امیدوارم کوبا را شکست دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور تایلند لحظه آخری: عطایی: تایلند تیم با کیفیتی بود، امیدوارم کوبا را شکست دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید