نبرد پرتو آذر با بی پولی در راستا کسب سهمیه المپیک

به گزارش مجله تور مالزی، بانوی رکابزن کوهستان ایران در حالی در اروپا به دنبال دریافت سهمیه المپیک است که با مسائل اقتصادی هم دست به گریبان شده است.

نبرد پرتو آذر با بی پولی در راستا کسب سهمیه المپیک

به گزارش خبرنگاران، فرانک پرتوآذر بانوی رکابزن کوهستان که از شانس های کسب سهمیه المپیک 2020 محسوب می گردد، برای آمادگی و البته جمع کردن امتیاز راهی اروپا شده تا علاوه بر تمرین در مسابقاتی هم شرکت کند. این ورزشکار در فکر این است اگر در مسابقات قهرمانی آسیا نتوانست سهمیه را بگیرد شاید به وسیله رنکینگ ملی و با امتیازهایی که جمع نموده بتواند به المپیک برود. بیشتر هزینه این اردو نیز برعهده خود این ورزشکار است و البته فدراسیون دوچرخه سواری هم مبلغی را به عنوان یاری هزینه به او داد.

پرتوآذر از ابتدا مسابقات خود را انتخاب نموده بود اما در این مدتی که در اروپا به سر می برد فقط در مسابقه اسلوونی شرکت کرد. چراکه در این مسابقه دوچرخه اش آسیب دید به طوری که فرمانش شکست و یاری ها و طوقه هم آسیب دید. این رکاب زن هم مجبور شد تمام یاری هزینه ای که فدراسیون به او داده بود را برای بازسازی دوچرخه اش صرف کند. سپس به دلیل محدود بودن بودجه مجبور شد قید حضور در دو مسابقه در کشور کرواسی و یک مسابقه در سوئیس را بزند.

از طرف دیگر پس از قطع همکاری فدراسیون با پریموش، پرتو آذر بدون مربی بود تا اینکه اخیراً با یک مربی سوئیسی همکاری نموده و البته هزینه این مربی را هم خودش از جیب پرداخت می نماید.

بانوی رکابزن ایران در حالی برای کسب سهمیه المپیک کوشش می نماید که با مسائل اقتصادی هم دست به گریبان است. این انتظار وجود دارد حالا که در دوچرخه سواری تعداد نفرات بسیار اندکی (کمتر از تعداد انگشتان یک دست) شانس رفتن به المپیک را دارند فدراسیون به آنها یاری کند تا به هدفشان برسد. پرتوآذر هم در راه تاریخ سازی و برای اینکه اولین بانوی رکابزنی باشد که به المپیک رفته به حمایت بیشتر احتیاج دارد و امیدواریم تا زمان از دست نرفته و این رکاب زن مسابقات بیشتری را از دست نداده است، چاره اندیشی گردد.

پرتوآذر در گفت و گو با خبرنگاران درباره مشکل اقتصادی که برای حضور در مسابقات دارد، گفت: با توجه به هزینه زیادی که برای تعمیر دوچرخه ام پرداخت کردم اکنون برای ادامه حضورم در مسابقات به مشکل برخورده ام چرا که دو کاپ جهانی را پیش رو دارم که هزینه های بالایی دارند. این دو کاپ هم بسیار مهم و تأثیرگذار هستند و می توانند خیلی به من یاری کند. من به رئیس فدراسیون آقای قمری پیغام دادم و وضعیت را برایش بازگو نموده ام و حتی برآورد هزینه ها را کامل فرستاده ام تا در جریان باشند البته هنوز پاسخی دریافت ننموده ام اما پیگیر هستم و شاید یکی دو روز آینده جواب تعیین گردد. اما مسئله این است من دارم کوششم را می کنم اما هزینه ها بالا است و اگر به من یاری نگردد این دو مسابقه بسیار تأثیرگذار را از دست می دهم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 198

به "نبرد پرتو آذر با بی پولی در راستا کسب سهمیه المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبرد پرتو آذر با بی پولی در راستا کسب سهمیه المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید