هتل سنترا بای سنتارا اونیو پاتایا؛ اقامت در نزدیکی جاذبه های گردشگری تایلند

به گزارش مجله تور مالزی، هتل 4 ستاره سنترا بای سنتارا اونیو پاتایا چند قدم دورتر از مجتمع خرید The Avenue در مرکز پاتایا واقع شده است. این هتل کمتر از 15 دقیقه پیاده تا تفریحات شبانه پر جنب و جوش در خیابان واکینگ استریت فاصله دارد. پارک مینی سیام، دنیای زیر آب پاتایا، موزه هنر بطری و پارک موضوعی Three Kingdoms از جاذبه های گردشگری نزدیک هتل Centra by Centara Avenue Hotel پاتایا هستند.

هتل سنترا بای سنتارا اونیو پاتایا؛ اقامت در نزدیکی جاذبه های گردشگری تایلند

کسانی که مایل به تجربه زیبایی های طبیعی این منطقه هستند می توانند ساحل پاتایا و ساحل جومتین را کشف نمایند. فرودگاه بین المللی سووارنابومی بانکوک 90 دقیقه با ماشین تا هتل فاصله دارد. نزدیک ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی U-Tapao Rayong-پاتایا است که 29 کیلومتر تا هتل فاصله دارد. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی می توانید از آژانس های فعال در سفر مارکت درخواست یاری کنید.

امکانات کلی هتل سنترا بای سنتارا اونیو پاتایا

این هتل امکانات زیادی را ارائه می دهد که شامل یک کنیسه در طبقه دوم، یک استخر روی پشت بام و مرکز تناسب اندام است. این هتل 8 طبقه مدرن که نوید محیطی تازه و خودمانی را می دهد، 51 اتاق دارد و چند دقیقه پیاده تا جاذبه های محبوب پاتایا فاصله دارد. دسترسی رایگان به وای فای در سراسر هتل Centra by Centara Avenue Hotel پاتایا امکان پذیر است. برای کسانی که با خودروی شخصی خود سفر می نمایند پارکینگ رایگان ارائه می گردد. کاوش در پاتایا با خدمات تاکسی موجود در هتل راحت تر می گردد. بعلاوه برای آسایش و راحتی میهمانان خدمات شاتل فرودگاهی نیز ارائه می گردد.

قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی خود را به داخل هتل ندارید. جا به جایی بین طبقات به وسیله آسانسور صورت می گیرد. بعلاوه برای میهمانانی که از لحاظ جسمانی ناتوان هستند خدمات ویژه ای ارائه می گردد تا آن ها نیز همچون سایر میهمانان اقامت راحتی داشته باشند. میهمانان می توانند از یک جلسه استراحت در سونا و اتاق بخار لذت ببرند.

از دیگر امکانات و خدمات ارائه شده در هتل سنترا بای سنتارا اونیو پاتایا می توان به پذیرش 24 ساعته، خدمات خشکشویی، لباسشویی، اتوکشیِ، فکس و فتوکپی اشاره نمود. کشیدن سیگار نیز در این هتل محدود به فضاهای خاصی شده است تا مزاحمتی برای سایر میهمانان ایجاد نگردد. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه داری هر روز در آن انجام می گردد.

اشیای گرانبها و وجه نقد خود را به هنگام گردش و سرگرمی می توانید به صندوق امانات هتل بسپارید و نگرانی از این بابت نداشته باشید. تخت نوزاد به صورت رایگان و تخت بزرگسال با پرداخت هزینه اضافی در دسترس میهمانان قرار می گیرد. برای پیشگیری از بروز هر گونه حادثه ناگوار این هتل به سیستم اعلام و اطفا حریق مجهز شده است. کارکنان مجرب و کارآزموده هتل به زبان های انگلیسی، عبری و تایلندی مسلط بوده و ارتباط خوبی با میهمانان خارجی برقرار می نمایند. ورود به هتل از ساعت 15 و تخلیه اتاق تا ساعت 12 ظهر صورت می گیرد.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل

انواع اتاق های هتل Centra by Centara Avenue Hotel پاتایا عبارتند از:

اتاق کوئین سوپریور

اتاق کوئین پریمییر

اتاق کوئین لوکس

همه اتاق های میهمان دارای تهویه مطبوع و دکوراسیون سبک معاصر و منظره شهر هستند. آنها دارای یک تلویزیون صفحه تخت با کانال های بین المللی، صندوق امانات، وای فای رایگان و بعلاوه یک مینی بار و امکانات تهیه چای/قهوه هستند. سشوار و دوش در حمام اختصاصی موجود است.

رستوران هتل

سه رستوران و بار انواع غذاها از جمله غذاهای محلی، آسیایی و بین المللی را سرو می نمایند. The Dining Room یک رستوران با منوی آلاکارت است. غذای مخصوص کودک نیز در صورت درخواست در اختیار میهمانان قرار می گیرد.

فاصله هتل سنترا بای سنتارا اونیو پاتایا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا ساحل پاتایا: 550 متر

فاصله تا هنر در بهشت پاتایا: 2.2 کیلومتر

فاصله تا پارک مینی سیام: 3.8 کیلومتر

فاصله تا آکواریوم دنیا زیر آب پاتایا: 3.8 کیلومتر

فاصله تا موزه هنر بطری: 3.9 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 7 آبان 1402 بروزرسانی: 7 آبان 1402 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 2249

به "هتل سنترا بای سنتارا اونیو پاتایا؛ اقامت در نزدیکی جاذبه های گردشگری تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل سنترا بای سنتارا اونیو پاتایا؛ اقامت در نزدیکی جاذبه های گردشگری تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید