هواپیمایی امارات، یکی از برترین ایرلاین های دنیا در سال 2017

به گزارش مجله تور مالزی، شرکت هواپیمایی امارات امروزه یکی از برترین شرکت های هواپیمایی دنیا است. این شرکت در سال های اخیر همیشه در بین ایرلاین های مطرح دنیا قرار گرفته است. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به این غول بزرگ صنعت هوایی. با مجله خبرنگاران همراه باشید.

هواپیمایی امارات، یکی از برترین ایرلاین های دنیا در سال 2017

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

در سال 1985 شرکت هواپیمایی امارات در دبی تاسیس شد. پس از اینکه شرکت گلف ایر اظهار داشت که ارائه خدمات به امارات را متوقف می نماید، خاندان سلطنتی این کشور به فکر تاسیس یک شرکت هواپیمایی افتادند. اولین پروازهای شرکت هواپیمایی امارات در 25 اکتبر 1985 به مقصد دهلی و بمبئی بود. از آن تاریخ به بعد این شرکت همیشه سیر صعودی خود را ادامه تا اینکه به اسم بزرگترین شرکت هواپیمایی خاورمیانه شناخته شد. در سال 2016 شرکت هوایی امارات از سوی سایت سایت worldairlineawards که رده بندی های شرکت های هوایی در دنیا را انجام می دهد، به اسم بهترین شرکت هوایی دنیا انتخاب شد.

شرکت هواپیمایی امارات بیش از 300 فروند هواپیمای فعال در اختیار دارد که این تعداد جدا از سفارش های در دست ساخت است. این شرکت بزرگترین ناوگان هواپیماهای A380 را در اختیار دارد و در نمایشگاه هوایی اخیر دبی هم قرادادی 16 میلیارد دلاری با ایرباس بر سر خرید 142 ایرباس A380 دیگر امضا کرد. این درحالی است که امارات تنها با 2 هواپیما که یکی از آنها هم از خطوط هواپیمایی پاکستان اجاره نموده بود، کار خود را شروع کرد و پیش از خرید هواپیماهای نو، مدت ها تنها با 4 هواپیما به فعالیت ادامه می داد. خرید مقرون به صرفه بلیط تهران دبی| بلیط دبی تهران

امارات ایرلاین هر هفته حدود 3400 پرواز از دبی به 142 شهر و 78 کشور دنیا انجام می دهد. این شرکت یکی از سودآورترین شرکت های دنیا است. بر طبق آمار منتشر شده، در سال اقتصادی 2004-2005 سود این شرکت چیزی حدود 9/6 میلیارد درهم امارات بود. در سال هایی که بیشتر شرکت های هوایی دنیا با بحران و رکود شدید اقتصادی و فشار ناشی از افزایش قیمت سوخت روبرو بودند، این شرکت توانست صندلی خود را در صنعت هوایی دنیا ثبیت کند. هم اکنون بیش از 16 هزار نفر در بخش های مختلف این ایرلاین مشغول کار هستند.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1703

به "هواپیمایی امارات، یکی از برترین ایرلاین های دنیا در سال 2017" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواپیمایی امارات، یکی از برترین ایرلاین های دنیا در سال 2017"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید