واتساپ اگر قوانین جدیدش را نپذیرید به مرور امکاناتش را از شما می گیرد!

به گزارش مجله تور مالزی، واتساپ روز گذشته نحوه برخورد با کاربرانی که سیاست های حریم خصوصی جنجالی این سرویس را نمی پذیرند، گفت. به طور خلاصه، برای این افراد به طور مداوم نوتیفیکیشنی برای پذیرش این قوانین نمایش داده می گردد. پس از چند هفته، این نوتیفیکشن دائمی خواهد شد و در این مرحله، واتساپ وارد فاز محدود کردن بعضی از قابلیت ها می گردد.

واتساپ اگر قوانین جدیدش را نپذیرید به مرور امکاناتش را از شما می گیرد!

به عنوان مثال، در این نقطه کاربران به وسیله خود اپلیکیشن دیگر نمی توانند به چت ها دسترسی داشته باشند و برای پاسخ به تماس ها و چت ها می توانند به وسیله نوتیفیکشن ها این کار را انجام دهند. چند هفته بعد از این مرحله هم دریافت تماس ها و پیغام ها متوقف می گردد.

واتساپ تاریخ دقیقی برای اجرایی کردن این شرایط اعلام ننموده و احتمالا با توجه به کشورهای مختلف، شاهد زمان بندی گوناگونی برای عملی شدن این محدودیت ها خواهیم بود. باید خاطرنشان کنیم که واتساپ ماه ها قبل تاریخ 15 می (25 اردیبهشت) را به عنوان تاریخ اجرای این سیاست های جدید اعلام نموده بود و حالا اگرچه دیگر در این تاریخ پذیرش قوانین جدید واتساپ الزامی نیست، اما در صورت نپذیرفتن هم محدودیت های فزاینده عملی خواهند شد.

واتساپ اعلام نموده که اکانت هیچ کاربری به دلیل نپذیرفتن این قوانین حذف نخواهد شد. با این حال، اگر بعد از چند هفته این قوانین را نپذیرید، دیگر عملا نمی توانید از واتساپ بهره ببرید.

همان طور که احتمالا می دانید، زمانی که تغییرات سیاست حفظ حریم خصوصی واتساپ علنی شد، در سرتاسر دنیا کاربران به طور گسترده ای به این موضوع اعتراض کردند. در این میان، میلیون ها کاربر تصمیم گرفته اند به اپلیکیشن هایی مانند تلگرام و سیگنال مهاجرت نمایند.

این شرکت طی ماه های گذشته وقت زیادی را صرف اطلاع رسانی درباره معنای واقعی این قوانین جدید نموده است. در هر صورت بعد از 25 اردیبهشت، کاربران یا باید قوانین جدید واتساپ را بپذیرند یا اینکه بعد از چند هفته، امکان استفاده از آن را از دست بدهند.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 خرداد 1400 بروزرسانی: 25 خرداد 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1603

به "واتساپ اگر قوانین جدیدش را نپذیرید به مرور امکاناتش را از شما می گیرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واتساپ اگر قوانین جدیدش را نپذیرید به مرور امکاناتش را از شما می گیرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید