انتها بازسازی بافت تاریخی میامی

به گزارش مجله تور مالزی، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، سید محمدصادق رضویان روز دوشنبه 10 شهریورماه 1399 با اعلام این خبر اضافه نمود: بازسازی بافت تاریخی میامی شامل برچیدن کف ناهمگون با بافت تاریخی، اجرای آجرفرش و آزادسازی اطراف درختان کهنسال چنار ثبت شده و اجرای سیمگل و کاه گل بدنه است.

انتها بازسازی بافت تاریخی میامی

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

او گفت: بازسازی بافت تاریخی میامی واقع در حریم درجه یک کاروانسرا با انجام بازسازی و حفاظت از آثار ارزشمندی از جمله کاروانسرای شاه عباسی، سم پاشی و جمع آوری علف های هرز بام کاروانسرای تاریخی میامی، بازسازی مسجد آقایان، آب انبار عمارت، عمارت آقایان، حمام آقایان و تعدادی ساباط و دالان انجام شد.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان میامی توضیح داد: بازسازی های اجرا شده در فرهنگ سازی و ترغیب شهروندان در زمینه حفاظت از آثار تاریخی و طبیعی موثر بوده است.

او هدف از بازسازی بافت تاریخی میامی را حفاظت از آثار ارزشمند و بافت تاریخی بیان کرد و اضافه نمود: این شهرستان 58 اثر ثبت شده در فهرست میراث تاریخی کشور دارد.

شهرستان میامی دارای چهار منطقه نمونه و هفت روستای هدف گردشگری است. عظیم ترین مجموعه کاروانسرای ایران در این شهرستان واقع شده است.

منبع: گردشبان
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1075

به "انتها بازسازی بافت تاریخی میامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها بازسازی بافت تاریخی میامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید