پیش بینی کمیسیون اروپایی درباره فراوری واکسن کرونا تا انتها امسال میلادی

به گزارش مجله تور مالزی، رئیس کمیسیون اروپایی با تاکید بر اینکه شهروندان باید احتمالا تا سال آینده با کرونا زندگی نمایند، از احتمال فراوری واکسن این بیماری همه گیر تا سرانجام امسال میلادی اطلاع داد.

پیش بینی کمیسیون اروپایی درباره فراوری واکسن کرونا تا انتها امسال میلادی

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، اورزولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپایی درباره فراوری واکسن کرونا تا سرانجام امسال میلادی ابراز امیدواری کرد.

وی تاکید نمود که دو تا از برترین تیم های تحقیقاتی اروپا در این زمینه کلر می نمایند. محققان تصمیم دارند به زودی تست های بالینی این واکسن را شروع نمایند. بعد از آن مراحل بعدی برای تایید واکسن تا فراوری انبوه آن شکل خواهد گرفت.

فون در لاین که در مصاحبه با نشریه بیلد آلمان سخن می گفت توضیح داد: امیدوارم که اواخر امسال واکسنی برای این بیماری فراوری گردد. وی تاکید نمود که برای یک اقدام به واکسیناسیون سریع، اتحادیه اروپا در حال حاضر با فراوری نمایندگان سراسر دنیا درباره ظرفیت های فراوری صحبت می نماید.

رئیس کمیسیون اروپایی پیش بینی کرد که فعلا محدودیت های دیدار در خانه های سالمندان به دلیل شیوع ویروس کرونا همچنان ادامه یابد. به گفته وی بدون فراوری واکسن باید ارتباطلت با این اماکن تا حد ممکن محدود باقی بماند.

وی تاکید نمود: من می انم که شرایط دشواری است و تنهایی فشار می آورد، اما مسئله مرگ و زندگی مطرح است. ما باید نظم را رعایت کنیم و بسیار شکیبا باشیم.

رئیس کمیسیون اروپایی در بخش دیگری از مصاحبه با این رسانه آلمانی تاکید نمود: ما باید یاد بگیریم که ماه ها و احتمالا تا سال آینده با این ویروس زندگی کنیم.

وی پیش بینی کرد که بچه ها و نوجوانان نسبت به افراد مسن و دارای بیماری زمینه ای زودتر اجازه خروج از محدودیت های ضد کرونایی را داشته باشند.

به گفته فون در لاین در هفته آینده کمیسیون اروپایی می خواهد دستورالعمل ها و توصیه ها برای چگونگی خروج از محدودیت های ضد کرونایی را ارائه دهد.

وی در عین حال تاکید نمود که تاریخی را برای این منظور اعلام نخواهد کرد چرا که کشورهای عضو اتحادیه اروپا در مراحل بسیار مختلفی از این بحران قرار دارند و هر کشو ناگزیر به اتخاذ تصمیمات شخصی است.

فون در لاین توضیح داد که من نمی خواهم در این باره یک تصمیم مرکزی بگیرم.

فون در لاین همچنین از شهروندان خواست که فعلا برای تابستان خود برنامه سفری را رزو ننمایند. وی تاکید نمود که هیچ کس نمی تواند برای ماه های آگوست و جولای پیش بینی های موثقی انجام دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 900

به "پیش بینی کمیسیون اروپایی درباره فراوری واکسن کرونا تا انتها امسال میلادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی کمیسیون اروپایی درباره فراوری واکسن کرونا تا انتها امسال میلادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید