چند توصیه برای زوج های هوادار ماه عسل به صرفه

به گزارش مجله تور مالزی، بعد از انتخاب مقصد و سبک سفر نوبت برنامه ریزی بودجه است. لیستی از کارهایی که می خواهید در این سفر انجام بدهید و هزینه موردنیاز تهیه کنید و این لیست را متناسب با توانایی اقتصادی خودتنظیم کنید اگر می خواهید ماه عسل به صرفه ای داشته باشید با خبرنگاران همراه شوید.

چند توصیه برای زوج های هوادار ماه عسل به صرفه

تخفیف

معمولاً تخفیف های خوبی به بعضی خطوط هوایی یا هتل های تعلق می گیرد اگر بتوانید یکی از این موارد را در برنامه سفر خود بگنجانید خیلی خوب می گردد. از مشاور سفر خود بخواهید که بلیت این هتل ها یا خطوط هوایی را برای شما رصد کند اگر خودتان هم بتوانید چک کنید که چه بهتر. گوشه چشمی هم به تخفیف های فصلی داشته باشید.

تجربه

از تجربه دیگران بهره ببرید و از آن ها بخواهید هر توصیه ای را که موجب صرفه جویی در هزینه ها می گردد با شما به اشتراک بگذارند.

تور

تورهای گردشگری که فعالیت ها و برنامه های از پیش تعین شده ای دارند هم یکی از گزینه های روی میز است! تنها محدودیت این تورها نوع غذاها و فعالیت هایی است که ارائه می دهند که ممکن است با ذائقه شما متناسب نباشد.به علاوه بعضی هزینه ها از عهده تور خارج است و باید شخصاً آن ها را پرداخت کنید.

نسیه بله یا خیر؟

به شرایط و توانایی های خود نگاه کنید اینکه همه پول هتل یا سفر را یکجا بپردازید بهتر است یا با پرداخت تدریجی راحت تر هستید؟

رسم و رسوم

در بعضی خانواده ها مقداری پول به تازه عروس و دامادها یاری می گردد اگر شما هم از این رسوم دارید حتماً روی آن حساب بازکنید.

لباس

قرار نیست لباس مخصوص ماه عسل بخرید! مشخصاً این کار، خرج اضافه و غیرضروری است اگر مقصد موردنظرتان لباس خاصی مثل لباس اسکی یا شنا احتیاج ندارد هیچ دلیل قانع کننده ای برای خرید لباس جدید وجود ندارد، اگر به لباس خاصی احتیاج پیدا می کنید می توانید بخرید یا از یکی از آشنایان بخواهید به شما قرض بدهد.

چمدان

اگر چمدان ندارید از خانواده یا دوستان قرض بگیرید.

غذا

اگر از لحاظ اقتصادی در مضیقه هستید بهتر است از سلف سرویس هتل یا بوفه فاصله بگیرید، خودتان بهتر می دانید که بازار احتیاج کاذب می آفریند. در عوض می توانید کوله پشتی خود را با خوراکی هایی پرکنید که دوست دارید و البته خرید آن ها در توان شماست. با پولی که صرفه جویی می کنید می توانید زمان بیشتری خوش بگذرانید.

تلفن

خطوط تلفن هتل بسیار هزینه بر هستند. بهتر است با ایمیل با خانواده ارتباط برقرار کنید و آن ها را در جریان جزئیات سفر بگذارید. اگر واقعاً ضروری است باکسی صحبت کنید می توانید از کارت تلفن بهره ببرید.

سوغاتی

پول خود را صرف خرید وسایلی نکنید که قرار است دور بریزید.گزینشی رفتار کنید.دنبال چیز خاصی باشید که این لحظات ناب را در خود نگاه دارد و هر بار که چشمتان به آن افتاد خاطرات تان زنده شوند. منبع: Honeymoon Guideمنبع: کجارو
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 756

به "چند توصیه برای زوج های هوادار ماه عسل به صرفه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند توصیه برای زوج های هوادار ماه عسل به صرفه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید