تور روسیه: چین: روابط نرمال تجاری با روسیه را حفظ می کنیم

به گزارش مجله تور مالزی، سفیر چین در ایالات متحده آمریکا توضیح داد که چین روابط نرمال تجاری با روسیه را حفظ خواهد نمود.

تور روسیه: چین: روابط نرمال تجاری با روسیه را حفظ می کنیم

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرنگاران، سفیر چین در آمریکا روز یکشنبه از گفتن اینکه چین اقدام به عرضه تسلیجات و تجهیزات نظامی به روسیه نخواهد نمود اجتناب نموده و اصرار کرد پکن روابط نرمال تجاری با یکی از نزدیکترین متحدانش را حفظ خواهد نمود.

طبق نوشته پایگاه خبری هیل، مجری شبکه خبری پی بی اس در این مصاحبه کین گانگ، سفیر چین در ایالات متحده را در مورد این موضوع که آیا پکن با تحریم های غرب علیه روسیه همراه خواهد شد یا خیر تحت فشار قرار داد. مجری این شبکه به طور خاص پرسید که آیا چین فروش تجهیزات نظامی به روسیه را متوقف خواهد نمود یا خیر.

سفیر چین، ادعاها در مورد اینکه کشورش در حال ارائه یاری نظامی به روسیه است را اطلاعات تحریف شده خواند. او گفت: کاری که چین در حال اجرا آن است ارسال غذا، دارو کیسه خواب و غیره است نه سلاح و مهمات.

سفیر چین در ایالات متحده با بیان اینکه پکن مخالف جنگ است گفت: ما هر کاری که لازم باشد را برای کاستن از تنش ها در این بحران انجام خواهیم داد.

او در ادامه گفت: چین با روسیه همکاری های نرمال تجاری، اقتصادی و اقتصادی دارد. اینها روابط تجاری نراقتصادی است که بین دو کشور مستقل وجود دارد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 19 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1401 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1989

به "تور روسیه: چین: روابط نرمال تجاری با روسیه را حفظ می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه: چین: روابط نرمال تجاری با روسیه را حفظ می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید