کاراته کاهای ایران رقبای خود را شناختند

به گزارش مجله تور مالزی، به گزارش خبرنگاران، این دوره از مسابقات فردا جمعه با حضور 763 کاراته کا از 72 کشور در برلین شروع می گردد. بر همین اساس 12 کاراته کای ایرانی حاضر در این مسابقات رقبای خود را شناختند.

کاراته کاهای ایران رقبای خود را شناختند

در بخش بانوان و در وزن 55- کیلوگرم طراوت خاکسار با امیلی توی از فرانسه پیکار می نماید و در صورت پیروزی به دیدار برنده مبارزه انگلیس و ایرلند می رود. حمیده عباسعلی در وزن 68+ کیلوگرم دور نخست به دیدار سوآن وو ژن از چین تایپه می رود و در صورت برتری با برنده صربستان و مجارستان مبارزه می نماید.

در بخش مردان و در وزن 60- کیلوگرم امیر مهدی زاده پس از یک دور استراحت به مصاف برنده مقدونیه و ایتالیا می رود. مجید حسن نیا دیگر نماینده ایران در این وزن ابتدا به مصاف آندراس کیزاز مجازستان می رود در صورت کسب پیروزی با آرای صمدان از ترکیه پیکار می نماید .

سعید احمدی در وزن 67- کیلوگرم در اولین مبارزهرافیض حسنوفاز آذربایجان را پیش رو دارد و در صورت برتری با برنده گواتمالا و مونتنگرو مبارزه خواهد نمود. هامون درفشی پور دیگر نماینده ایران در این وزن ابتدا فرانچسکو د اونفریو از ایتالیا را پیش رو دارد و صورت پیروزی با برنده مجارستان و کرواسی دیدار خواهد نمود.

بهمن عسکری در وزن 75- کیلوگرم دور اول استراحت دارد سپس با برنده قزاقستان و اسلواکی مبارزه خواهد نمود.

در وزن 84- کیلوگرم ذبیح اله پورشیب ایلیا گرانوسوفاز روسیه را در اولین مبارزه پیش رو دارد و در صورت کسب پیروزی با برنده پرتغال و آرژانتین دیدار می نماید. مهدی خدابخشی دیگر نماینده ایران در این وزن با ویکتور توسکی از مقدونیه پیکار می نماید و در صورت پیروزی به دیدار برنده ژاپن و ترکیه می رود.

در وزن 86+ کیلوگرم سجاد گنج زاده دور اول استراحت دارد و دور دوم به مصاف کاراته کای پیروز مبارزه آمریکا و الجزایر خواهد رفت.سامان حیدری دیگر نماینده کشورمان در این وزن ادین ساریچ از بوسنی و هرزگوین را پیش رو دارد در صورت برتری با برنده اسپانیا و اوکراین مبارزه می نماید.در این رقابته کاراته ماها به مدت سه روز پیکار خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 43

به "کاراته کاهای ایران رقبای خود را شناختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاراته کاهای ایران رقبای خود را شناختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید