کام بک یاران سعید معروف در دور رفت فینال لیگ والیبال چین

به گزارش مجله تور مالزی، اولین بازی از فینال لیگ والیبال چین برگزار گردید که در آن یاران سعید معروف پیروز شدند به پیروزی برسند.

کام بک یاران سعید معروف در دور رفت فینال لیگ والیبال چین

به گزارش خبرنگاران، دور رفت فینال لیگ والیبال چین مرسوم به CVL برگزار گردید که تیم بایک موتور پکن به مصاف تیم مدعی شانگهای رفت.

این رقابت حساس در حالی پیگیری شد که تیم بایک موتور پیروز شد کامبک زده و بازی باخته را با نتیجه 3 بر 2 پیروز گردد. بایک موتور در دو ست اول با نتیجه 25 بر 18 و 25 بر 23 بازنده شد. این تیم در ست های سوم تا پنجم به ترتیب با نتایج 25 بر 15، 25 بر 23 و 15 بر 10 به پیروزی رسید تا علاوه بر کامبک، شانس خود را برای قهرمانی افزایش دهد.

این دوتیم بار دیگر فردا (آدینه) به مصاف هم خواهند رفت تا قهرمان این فصل چین تعیین گردد. بایک موتور در مرحله مقدماتی این رقابت ها پیروز شده بود با نتیجه 3 بر 2 مقابل شانگهای به پیروزی برسد.

سعید معروف که برای تیم بایک موتور بازی می نماید در این بازی درخشید و 2 امتیاز برای تیمش کسب کند.

تیم بایک موتور تا اینجای کار بدون شکست بوده و در صورت پیروزی در بازی فردا می تواند قهرمانی خود را در لیگ چین جشن بگیرد.

لیگ چین از 25 اسفند به صورت متمرکز در شهر چین هوانگ دائو (Qinhuangdao) شروع شد. 13 تیم در این رقابت ها حضور داشتند که در مرحله مقدماتی، در دو گروه A (هفت تیم) و B (شش تیم) با هم رقابت کردند. تیم بایک موتور پکن در گروه A این رقابت ها قرار داشت.

پس از مدت ها تعطیلی به کار خود به صورت فشرده ادامه داد که در طی آن چهار تیم پیروز شدند به مرحله نیمه نهایی صعود نمایند.

تیم بایک موتور پکن که از حضور سعید معروف، کاپیتان تیم ملی ایران بهره می برد در گروه A این رقابت ها پیروز شد به عنوان صدر نشین و بدون شکست به جمع هشت تیم برتر انتهای صعود نمایند.

یاران سعید معروف در اولین بازی از پلی آف به مصاف تیانجین رفتند که پیروز شدند با نتیجه قاطع 3 بر صفر به پیروزی برسند.

به دلیل فشرده بودن بازی ها، هر تیم تنها با یک پیروزی به دور بعدی رقابت ها صعود می کرد. بنابراین تیم بایک موتور با سعید معروف به نیمه نهایی این رقابت ها صعود کرد.

در نیمه نهایی این رقابت ها بایک موتور به مصاف ژجیانگ رفت و با نتیجه قاطع 3 بر صفر پیروز شد. سه ست این ملاقات به ترتیب با نتایج 25 بر 15، 25 بر 16 و 23 بر 25 به سود تیم پکنی به انتها رسید.

یاران سعید معروف با این پیروزی اولین فینالیست این رقابت ها نام گرفتند و باید دید بازی دیگر در نیمه نهایی بین تیم مدعی شانگهای و جیانگ سو به سود کدام تیم به انتها می رسد.

انتهای پیاک

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1498

به "کام بک یاران سعید معروف در دور رفت فینال لیگ والیبال چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کام بک یاران سعید معروف در دور رفت فینال لیگ والیبال چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید