گواردیولا پس از دومین باخت متوالی در لیگ برتر: اعتمادبه نفس منچسترسیتی تحلیل رفته است

به گزارش مجله تور مالزی، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی شکست خارج از خانه تیمش مقابل لسترسیتی را نتیجه کاهش اعتمادبه نفس شاگردان خود می داند.

گواردیولا پس از دومین باخت متوالی در لیگ برتر: اعتمادبه نفس منچسترسیتی تحلیل رفته است

به گزارش خبرنگاران ، منچسترسیتی برای دومین هفته متوالی در لیگ برتر متحمل شکست شد. مدافع عنوان قهرمانی رقابت ها که هفته پیش در خانه برابر کریستال پالاس متحمل شکستی غیرمنتظره شده بود، چهارشنبه شب نیز در خانه لسترسیتی با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد، شکستی که سبب شد به رده سوم جدول سقوط کند و میان این تیم و لیورپول صدرنشین هفت امتیاز فاصله ایجاد گردد.

پپ گواردیولا، سرمربی من سیتی پس از این بازی گفت: باخت مان در این بازی شبیه اتفاقی بود که در بازی با کریستال پالاس رخ داد. ما بازی را خوب آغاز کردیم، اما در ادامه با اولین حمله حریف به سمت محوطه جریمه مان گل خوردیم. از نظر ذهنی تیم ما دچار مشکل شده و اعتمادبه نفسش را از دست داده است. باید این موضوع را بپذیریم. ما باید درک کنیم که ضروری است بیشتر از این کار و کوشش کنیم. باید فوراً این شکست ها را جبران کنیم تا روحیه به تیم مان برگردد.

گل های خورده منچسترسیتی در این فصل لیگ برتر انگلیس با احتساب دو گلی که در این بازی خورد به عدد 15 رسید. این در حالی است که لیورپول صدرنشین تنها هفت گل خورده است. البته سیتی هنوز هم دارنده دومین خط دفاعی برتر لیگ است.

گواردیولا که تیمش در این فصل لیگ برتر تنها هشت بار کلین شیت نموده است، ادامه داد: البته که ما نگران پایین آمدن آمار کلین شیت های مان هستیم، اما چیزی که اهمیت دارد نتیجه است و ما امشب بازی را باختیم. چهار روز دیگر یک بازی دیگر داریم و ما باید در کنار هم سخت تر کوشش کنیم تا نتیجه ای خوب کسب کنیم. فصل بسیار طولانی است و هنوز چیزهای زیادی مانده است که ما باید برای شان بجنگیم.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی با اشاره به نتایج سایر تیم ها به خصوص لیورپول و تاتنهامی که جای مردان او را در جدول گرفت، تأکید کرد: لیورپول و تاتنهام استحقاق نتایجی که گرفته اند را دارند. آنها برنده شدند و ما باختیم. پس فاصله زیاد می گردد. فصل پیش ما با اختلافی زیاد صدرنشین بودیم و الان لیورپول و تاتنهام دارند خوب کار می نمایند. نیم فصل اول تمام شد، اما ما هنوز آنقدر امتیاز داریم که بتوانیم قهرمان شویم. البته سایر تیم ها امتیازات بیشتری دارند و در حال حاضر از ما بهتر هستند. فوتبال جذاب است و غیرقابل پیش بینی. مردم می گویند کاری که ما فصل گذشته انجام دادیم، آسان است در حالی که بسیار سخت بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 121

به "گواردیولا پس از دومین باخت متوالی در لیگ برتر: اعتمادبه نفس منچسترسیتی تحلیل رفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا پس از دومین باخت متوالی در لیگ برتر: اعتمادبه نفس منچسترسیتی تحلیل رفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید