یک استقلالی دیگر در پی رضایتنامه ، مقصد احتمالی بازیکن ناکام آبی ها

به گزارش مجله تور مالزی، گفته می گردد باشگاه های گل گهر سیرجان، مس رفسنجان، شمس آذر قزوین و یکی دو باشگاه دیگر خواستار جذب مهاجم باتجربه آبی پوشان هستند.

یک استقلالی دیگر در پی رضایتنامه ، مقصد احتمالی بازیکن ناکام آبی ها

به گزارش خبرنگاران سجاد شهباززاده بعد از قطعی شدن جدایی اش از استقلال هنوز تصمیمی برای آینده خود نگرفته است. این مهاجم باتجربه یکسال دیگر از قراردادش با آبی ها به جای مانده اما درخواست صدور رضایتنامه اش را نموده و احتمالا با این درخواست موافقت می گردد.

از این رو شهباززاده پیشنهادهایی برای ادامه فوتبال خود از تیم های لیگ رجحان دریافت نموده و به زودی باید مقصد آینده اش را معرفی کند.

آقای گل سابق لیگ برتر اگرچه در فصل گذشته توفیق چندانی با پیراهن استقلال نداشت و در گلزنی هم ناکام ماند، اما علت اصلی این موضوع فرصت اندکی بود که از سوی ساپینتو به او داده شد. به همین دلیل بعضی تیم های مطرح لیگ رجحان به شهباززاده پیشنهاد همکاری دادند.

گفته می گردد باشگاه های گل گهر سیرجان، مس رفسنجان، شمس آذر قزوین و یکی دو باشگاه دیگر خواستار جذب مهاجم باتجربه آبی پوشان هستند. شهباززاده برای جدایی رسمی از استقلال باید ابتدا درباره مطالبات خود با مدیران باشگاه به توافق برسد و بعد از جدایی رسمی شاهد انتخاب تیم آینده او در لیگ برتر هستیم.

باید دید شهباززاده لیگ بیست و سوم را با پیراهن کدام تیم آغاز خواهد نمود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 مرداد 1402 بروزرسانی: 5 مرداد 1402 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 2226

به "یک استقلالی دیگر در پی رضایتنامه ، مقصد احتمالی بازیکن ناکام آبی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک استقلالی دیگر در پی رضایتنامه ، مقصد احتمالی بازیکن ناکام آبی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید