یگان حفاظت شهرداری تهران بازوی مدیریت شهری در برقراری نظم و انضباط است

به گزارش مجله تور مالزی، تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران گفت یگان حفاظت شهرداری تهران از اهمیت و صندلی ویژه و خطیری در مجموعه مدیریت شهری برخوردار است و بازوی مدیریت شهری برای برقراری نظم و انضباط محسوب می گردد.

یگان حفاظت شهرداری تهران بازوی مدیریت شهری در برقراری نظم و انضباط است

به گزارش روابط عمومی شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران، جلسه تودیع و معارفه فرمانده یگان حفاظت مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس با حضور فریدون رضوی کیا، مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان و سرهنگ حسنه معاون خدمات ایمنی و انتظامی یگان حفاظت شهرداری تهران، معاونان شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران و مدیران یگان حفاظت شهرداری تهران و منطقه 22 برگزار گردید.

در این جلسه رضوی کیا با قدردانی از تعامل نیروی انتظامی با مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس اظهار کرد: یگان حفاظت شهرداری تهران از اهمیت و صندلی ویژه و خطیری در مجموعه مدیریت شهری برخوردار است و بازوی مدیریت شهری برای برقراری نظم و انضباط محسوب می گردد.

وی خطاب به فرمانده نو یگان حفاظت دریاچه تاکید نمود: انتظار می رود با توجه به اهمیت و صندلی سازمانی یگان حفاظت، علاوه بر رعایت وحدت فرماندهی و هماهنگی با سلسله مراتب و بهره مندی از تمام تجربه خود از قابلیت نیروهای تحت مسئولیت خود استفاده نموده و با برنامه ریزی مناسب در راستای تحقق اهداف و وظایف مدیریت شهری اهتمام کافی داشته باشید.

مدیرعامل شرکت عمرانی کارکنان شهرداری تهران ادامه داد: بعلاوه انتظار می رود با استقلال یگان حفاظت دریاچه از یگان حفاظت منطقه 22، همکاران یگان دریاچه شهدای خلیج فارس همچون گذشته با مسئولیت پذیری و سخت کوشی در راستای صیانت و حفاظت از اماکن و تاسیسات و منافع مدیریت شهری، در دریاچه کوشا باشند.

رضوی کیا بر لزوم تعامل سازنده و منطقی بین یگان دریاچه و یگان حفاظت منطقه 22 تاکید نمود و گفت که این تعامل می تواند باعث هم افزایی و تحقق اهداف عالیه مدیریت شهری گردد.

در خاتمه این جلسه سرگرد احمد مهرابی به اسم فرمانده یگان حفاظت دریاچه شهدای خلیج فارس منصوب و از زحمات سروان عباسعلی ممشلی سرپرست ایستگاه حفاظت این مجموعه قدردانی شد. لازم به ذکر است 12 خرداد ماه، ساختمان یگان حفاظت مجموعه فرهنگی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس با حضور شهردار محترم تهران افتتاح شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 مرداد 1400 بروزرسانی: 4 مرداد 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1679

به "یگان حفاظت شهرداری تهران بازوی مدیریت شهری در برقراری نظم و انضباط است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یگان حفاظت شهرداری تهران بازوی مدیریت شهری در برقراری نظم و انضباط است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید