31 تیرماه آخرین مهلت استفاده از بخشودگی جرایم بیمه ای

به گزارش مجله تور مالزی، مدیرکل تامین اجتماعی لرستان گفت: سرانجام تیرماه سال جاری آخرین مهلت استفاده آنها از بخشودگی جرایم بیمه ای است.

31 تیرماه آخرین مهلت استفاده از بخشودگی جرایم بیمه ای

به گزارش خبرنگاران لرستان: منوچهر گودرزی اضافه نمود: کارفرمایان کارگاه های فعال فراوریی، صنعتی، معدنی و خدماتی استان و اصناف اعم از حقیقی و یا حقوقی، دولتی و غیردولتی که تا اسفند ماه 1399 دارای بدهی قطعی هستند باید حداکثر تا 31 تیرماه نسبت به ثبت درخواست به وسیله سامانه خدمات غیرحضوی سازمان تامین اجتماعی به نشانی eservices.tamin.ir اقدام نمایند.

وی ادامه داد: مراجعه نکردن در مهلت مقرر به منزله انصراف کارفرما برای بهره مندی تسهیلات بخشودگی در قانون یاد شده خواهد بود.

گودرزی توضیح داد: کارفرمایان در صورت تمایل می توانند بدهی خود را از 12 تا 36 ماه تقسیط و یا آن را یک جا پرداخت نمایند.

وی گفت: بعلاوه در صورت تقسیط بدهی، با توجه به تعداد اقساط انتخابی، از 50 تا 100 درصد امکان بخشودگی جرایم وجود خواهد داشت.

مدیرکل تامین اجتماعی لرستان اسم کرد: شرط اصلی بهره مندی از این تسهیلات حفظ یا افزایش سطح اشتغال کارگاه از بهمن 1398 تا سرانجام دوره تقسیط بدهی، ارسال به موقع لیست و پرداخت کامل حق بیمه کارکنان شاغل در دوره تقسیط است.

وی اضافه نمود: هدف از اجرای این طرح حمایت از فراوری و پشتیبانی واحدهای فراوریی، صنعتی، معدنی، خدماتی و اصناف و نوعی مشوق برای کارفرمایانی است که سطح اشتغال کارگاه خود را با وجود شیوع کرونا حفظ و نموده و یا افزایش داده اند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1691

به "31 تیرماه آخرین مهلت استفاده از بخشودگی جرایم بیمه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "31 تیرماه آخرین مهلت استفاده از بخشودگی جرایم بیمه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید