آرمین هادی پور: تکواندوی ایران پرقدرت به مسیرش ادامه می دهد

به گزارش مجله تور مالزی، دارنده مدال های نقره و برنز تکواندوی دنیا، با بیان اینکه هدفش کسب مدال طلای گرندپری بلغارستان بود، گفت: تیم ملی با قدرت به جهت خود در راه کسب سهمیه های المپیک ادامه می دهد.

آرمین هادی پور: تکواندوی ایران پرقدرت به مسیرش ادامه می دهد

آرمین هادی پور در مصاحبه با خبرنگاران، درباره کسب مدال برنز در رقابت های گرندپری بلغارستان و عملکرد خود در این رقابت ها، اظهار کرد: طبیعی است زمانی می توانم از خودم راضی باشم که به مدال طلا برسم اما خدا را شکر در مجموع رقابت های خوبی بود و توانستم در نهایت به مدال برنز برسم. با کسب این مدال توانستم به اندوخته هایم در راه کسب سهمیه المپیک اضافه کنم و دست خالی این مسابقات را ترک نکردم.

نماینده وزن 58- کیلوگرم ایران اضافه نمود: هدف همه ما و کادر فنی تیم ملی پیروزیت در کسب سهمیه های المپیک است، بر همین اساس رقابت های سخت و فشرده ای را پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر تا اینجای کار به نتایج خوبی رسیدیم. 3 رویداد دیگر تا کسب سهمیه المپیک زمان داریم و امیدوارم در میادین پیش رو تمامی بچه ها مزد زحماتشان را بگیرند و به مدال های خوشرنگ برسیم.

وی با اشاره به نتایج خود در گرندپری بلغارستان، گفت: 32 نفر برتر اوزان المپیکی راهی رقابت های گرندپری می شوند و به همین دلیل شاهد رقابت های سخت و نفسگیر بودیم. مرحله سوم این رقابت ها در صوفیه برگزار گردید و یکی دیگر از رقابت های سنگین در راه کسب سهمیه المپیک به سرانجام رسید.

هادی پور گفت: من در رده چهار رنکینگ بودم و در دور اول استراحت داشتم. در 2 مبارزه ابتدایی حریفان اسپانیایی و روس که از عنوان داران اروپا و دنیا بودند را از پیش رو برداشتم اما در نیمه نهایی مقابل حریف کره ای بدلیل اشتباهاتی که داشتم شکست خوردم و نتوانستم به هدفم که کسب مدال طلا بود برسم. امیدوارم در مسابقات پیش رو به مدال های بهتری برسم و در نهایت با حفظ صندلی 5 نفر نخست رنکینگ بتوانم سهمیه حضور در المپیک را بدست بیاورم.

دارنده مدال های نقره و برنز دنیا و 3 طلای دانشجویان دنیا در سرانجام گفت: در طول جهت کسب سهمیه المپیک که جهتی سخت و سخت است و با حضور در مسابقات سنگین و سطح بالا همراه بوده است، ممکن است افت و خیز داشته باشیم که امری طبیعی است اما همه بچه های تیم ملی با جان و دل و پر قدرت در میادین پیش رو مبارزه می نمایند تا در نهایت به اهدافمان که کسب سهمیه المپیک است برسیم. امیدوارم با دعای خیر مردم عزیز بتوانیم مزد زحماتمان را بگیریم و در این راه پیروز شویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 499

به "آرمین هادی پور: تکواندوی ایران پرقدرت به مسیرش ادامه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرمین هادی پور: تکواندوی ایران پرقدرت به مسیرش ادامه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید