آمار عجیب فرونشست در یک استان ، خسارت سیل هنوز ادامه دارد

به گزارش مجله تور مالزی، شهردار یزد با اشاره به خسارات های قابل توجه وارده سیل اخیر به زیرساخت های شهری، گفت: تا به امروز 560 مورد فرونشست زمین در شهرستان یزد ثبت شده است.

آمار عجیب فرونشست در یک استان ، خسارت سیل هنوز ادامه دارد

به گزارش خبرنگاران، ابوالقاسم محی الدینی شهردار یزد با بیان این که سیل اخیر خسارات قابل توجهی به زیرساخت های شهری وارد نموده است، اظهار کرد: در پی خسارات وارد شده ناشی از سیل نیروی زمینی ارتش دو سیل بند کمکی ایجاد نموده است.

او از فرونشست 560 نقطه در شهرستان یزد ناشی از سیل اطلاع داد و اضافه نمود: عامل بسیاری از این فرونشست ها به علت نشست قنوات و بعضی حاصل از مسائل مربوط به فاضلاب شهری است.

  • سیل یزد چند برابر بودجه شهرداری استان خسارت داشت؟ | بعضی منطقه ها هنوز درگیر آثار سیل هستند

شهردار یزد در ادامه حضور نیروهای امدادی شهرداری های مشهد و اصفهان را از جمله اتفاقات خوب در جریان سیل اخیر این شهر میراث جهانی دانست و گفت: تقویت سیل بندهای حاشیه شهر یزد در دستور کار جدی قرار گرفته است.

محی الدینی در سرانجام گفت: علاوه بر این سیل بندها، در همین مدتی که از وقوع سیل می گذرد، ارتش جمهوری اسلامی ایران یک سیل بند دیگر قبل از سیل بند چهار ایجاد کرد که با توجه به ظرفیت سیل بند شماره دو که برای محافظت از شهر بسیار مطمئن است، روان آب ها را به سمت این منطقه راهنمایی می نماید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 شهریور 1401 بروزرسانی: 4 شهریور 1401 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 2078

به "آمار عجیب فرونشست در یک استان ، خسارت سیل هنوز ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار عجیب فرونشست در یک استان ، خسارت سیل هنوز ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید