آمار عجیب مجتبی حسینی مقابل تیم های اصفهانی

به گزارش مجله تور مالزی، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پیکان که از تیم های خوب این فصل از رقابتهای لیگ برتر است، در هفته یازدهم توانست سپاهان را در اصفهان شکست دهد تا با ثبت این شگفتی بزرگ، شاگردان نوید کیا صدر جدول را هم از دست بدهند.

آمار عجیب مجتبی حسینی مقابل تیم های اصفهانی

پیکان با هدایت مجتبی حسینی در خاتمه هفته یازدهم با 18 امتیاز در رده ششم واقع شده است و از تیم هایی است که نیم نگاهی هم به کسب سهمیه آسیایی دارد. این تیم تهرانی در 5 بازی از 11 دیداری که به میدان رفته ، پیروز شده است و جالب اینجاست که 2 پیروزی از 5 پیروزی آنها برابر ذوب آهن و سپاهان است.

شاگردان مجتبی حسینی ابتدا در هفته سوم مقابل ذوب آهن در تهران به میدان رفتند و با یک گل میهمان خود را شکست دادند و سپس در هفته یازدهم پیروز شدند دیگر تیم اصفهانی یعنی سپاهان را این بار در اصفهان شکست دهند که نتیجه این بازی 2 بر یک به سود پیکان تمام شد.

مجتبی حسینی که سال ها در نقش دستیار و سرمربی در فوتبال اصفهان کار کرده و به خوبی با تیم های این شهر آشنایی دارد، در نیم فصل نخست فصل بیست و یکم نتایج خوبی مقابل فوتبال اصفهان گرفته و توانسته 6 امتیاز از این شهر خارج و به حساب تیم تحت رهبری خودش بریزد.

پیکانی ها در هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر میزبان تیم خاتمهی جدولی پدیده هستند و روی کاغذ به نظر می رسد کار دشواری برای کسب امتیازات کامل این بازی نداشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 فروردین 1401 بروزرسانی: 6 فروردین 1401 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1952

به "آمار عجیب مجتبی حسینی مقابل تیم های اصفهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار عجیب مجتبی حسینی مقابل تیم های اصفهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید