اینفوگرافیک ، جزئیات تغییر ساعت مدارس، ادارات و بانک ها از ابتدای مهر ، تمام راهکار های مقابله با ترافیک مهر؛ طرح ترافیک و دورکاری چه شد؟

به گزارش مجله تور مالزی، سالیان درازی است که ترافیک مرکز تبدیل به هراس جمعی تهرانی ها شده است، شهری که در ساعاتی از روز تبدیل به یک پارکینگ بزرگ می گردد به خصوص در شروع مهر که مدارس و دانشگاه ها فعالیت خود را شروع می نمایند و دانش آموزان و دانشجویان به کلاس درس باز می گردند.

اینفوگرافیک ، جزئیات تغییر ساعت مدارس، ادارات و بانک ها از ابتدای مهر ، تمام راهکار های مقابله با ترافیک مهر؛ طرح ترافیک و دورکاری چه شد؟

به گزارش خبرنگاران، سال جاری پس از تقریبا سه سال از برگزاری کلاس های مجازی قرار است مدارس و دانشگاه ها بار دیگر حضوری باز شوند، به همین علت مدیران شهری و استانداری تهران، دستورالعمل هایی برای پیشگیری از ترافیک آغاز مهر تصویب کردند.

شناور شدن ساعت کاری اداره ها، تغییر ساعت آغاز خدمات رسانی بانک ها و کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها از جمله اقداماتی هستند که استانداری و مسئولان حمل و نقل شهری در نظر گرفته اند تا از این طریق مانع افزایش ترافیک مرکز همزمان با آغاز فعالیت مراکز آموزشی شوند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 شهریور 1401 بروزرسانی: 26 شهریور 1401 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 2091

به "اینفوگرافیک ، جزئیات تغییر ساعت مدارس، ادارات و بانک ها از ابتدای مهر ، تمام راهکار های مقابله با ترافیک مهر؛ طرح ترافیک و دورکاری چه شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینفوگرافیک ، جزئیات تغییر ساعت مدارس، ادارات و بانک ها از ابتدای مهر ، تمام راهکار های مقابله با ترافیک مهر؛ طرح ترافیک و دورکاری چه شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید