برگزاری مسابقات دوچرخه سواری در زنجان فرصتی برای معرفی قابلیت های گردشگری است

به گزارش مجله تور مالزی، میراث آریا/ براساس آخرین گزارشات بدست رسیده، برگزاری مسابقات دوچرخه سواری در زنجان فرصتی برای معرفی قابلیت های گردشگری است.

برگزاری مسابقات دوچرخه سواری در زنجان فرصتی برای معرفی قابلیت های گردشگری است

سید سعید صفوی در ملاقات با رئیس و اعضای هیئت دوچرخه سواری زنجان گفت: گردشگری ورزشی نیز گونه ای از گردشگری پسامدرن است و برگزاری مسابقات دوچرخه سواری کشور در زنجان می تواند به عنوان جاذبه اصلی گردشگری ورزشی باشد، تشکیل کمیته های گردشگری و بازاریابی می تواند منجر به کسب منافع مالی از این رویداد ورزشی در استان گردد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان با تأکید بر اینکه باید از این رویداد مهم ورزشی که می تواند زمینه جذب و ماندگاری گردشگران داخلی را در زنجان فراهم کند به خوبی استقبال گردد، اضافه کرد: مهمانان استان چنانچه با فرصت های گردشگری و توانمندی های استان آشنا شوند، منبع تبلیغ خوبی برای حضور و جذب گردشگران به این استان خواهند بود.

صفوی تأکید کرد: گردشگری ورزشی می تواند شرایط مطلوب تر و مناسب تری را به لحاظ فرهنگی و ارزشی ایجاد کند و لازم است که با دقت، انسجام، هماهنگی و احساس مسئولیت برای برگزاری شایسته و مطلوب این رویداد ورزشی در زنجان گام برداشت.

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان زنجان در این ملاقات گفت: زنجان برای اولین بار میزبان مسابقات دوچرخه سواری کشوری خواهد شد. دوچرخه سواری امروزه به عنوان یکی از مهمترین رشته های ورزشی چه در سطح قهرمانی و چه در سطح آماتور و تفریحی شناخته می گردد. بعلاوه به علت اهمیت و فوایدی که دوچرخه سواری برای فرد، جامعه و طبیعت دارد، هر روز بر محبوبیت و فراگیری آن اضافه کرده می گردد.

مهدی سهرابی در حال حاضر پرافتخارترین دوچرخه سواری شهر زنجان است که در کارنامه فعالیت خود سه بار حضور در المپیک جهانی و چهار بار حضور در المپیک آسیایی را دارد که بزودی به تمام بناهای تاریخی زنجان با دوچرخه خود سفر خواهد نمود و مستندی از فعالیت و تبلیغات او ساخته خواهد شد.

منبع: همگردی
انتشار: 10 مرداد 1401 بروزرسانی: 10 مرداد 1401 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 2059

به "برگزاری مسابقات دوچرخه سواری در زنجان فرصتی برای معرفی قابلیت های گردشگری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مسابقات دوچرخه سواری در زنجان فرصتی برای معرفی قابلیت های گردشگری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید