بهبود اقتصاد به تیم مدیریت بحران احتیاج دارد

به گزارش مجله تور مالزی، خبرنگاران/خوزستان نایب رئیس اول اتاق بازرگانی اهواز با اشاره به تاثیر تحریم ها و کرونا بر اقتصاد کشور گفت: باید در کشور یک تیم مدیریت بحران مالی قوی و متخصص برای شرایط بحران مالی تشکیل گردد تا به فکر راه حل و چاره اندیشی برای مسائل باشد.

بهبود اقتصاد به تیم مدیریت بحران احتیاج دارد

سیدسلطان حسینی امین در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: بعضی درباره اقتصاد سیاسی صحبت می نمایند اما اقتصاد سیاسی نیست و یک واقعیت است که باید آن را دید و نمی توان آن را سیاسی تفسیر کرد.

وی اضافه نمود: اگر بخواهیم واقعیت را ببینیم باید گفت که برون رفت از شرایط فعلی اقتصاد کشور، کار ساده ای نیست؛ شاید بتوان با صحبت کردن، مسائل را تسکین داد و اذهان را به آینده امیدوار نگه داشت اما قطعا مسائل مالی با این نوع برخورد و صحبت کردن حل نمی شوند.

حسینی امین عنوان نمود: در اقتصاد، قضایای غیرواقعی از جمله مثبت حرف زدن درباره اقتصاد کاربردی ندارند زیرا وقتی گفته گردد که اقتصاد خوب است اما مردم آن را حس ننمایند بعد از گذشت چند وقت دیگر حتی مردم نیز حرف ها را باور نخواهند کرد.

وی با اشاره به مسائل بخش خصوصی در شرایط فعلی اقتصاد کشور اضافه نمود: بخش خصوصی در ایران با مسائل فراوانی دست و پنجه نرم می نماید. در حال حاضر همه بخش های فراوری، واردات، صادرات و... مشکل دارند و باید به این مساله توجه جدی گردد.

نایب رئیس اول اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز گفت: بخشی از مسائل بخش خصوصی مربوط به مسائل روز جهان و تحریم ها است. تحریم ها مسائل زیادی برای بخش خصوصی به وجود آورده است و در زمینه مالی باید به دنبال راه چارهی برای این مساله باشیم.

وی اضافه نمود: تحریم ها عامل اصلی شرایط فعلی اقتصاد کشور هستند و کرونا در کنار این عامل، عرصه را بر اقتصاد کشور تنگ تر نموده است .

حسینی امین بیان نمود: نبود برنامه های ساختاری و برنامه ریزی و نبود تیم مالی قوی برای چنین روزهای بحرانی در اقتصاد، از جمله عواملی هستند که در درون کشور برای اقتصاد مشکل آفرین شده اند.

وی با تاکید بر لزوم تشکیل یک تیم مالی قوی و متخصص برای شرایط بحرانی اقتصاد کشور گفت: باید در کشور یک تیم مدیریت بحران مالی قوی و متخصص برای شرایط بحران مالی تشکیل گردد تا به فکر راه چاره و چاره اندیشی برای مسائل باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1310

به "بهبود اقتصاد به تیم مدیریت بحران احتیاج دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهبود اقتصاد به تیم مدیریت بحران احتیاج دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید