بهرامی و موسوی سرمربی تیم های پایه کاراته شدند

به گزارش مجله تور مالزی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، با پیشنهاد دکتر امینی نایب رئیس بانوان و حکم سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون، ستاره موسوی به اسم سرمربی تیم ملی امید و لیلا بهرامی به اسم سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان دختران منصوب شدند.

بهرامی و موسوی سرمربی تیم های پایه کاراته شدند

پس از انتصاب هایی که از سوی رئیس فدراسیون انجام گشت، فرخناز ارباب هم حکم سرمربیگری تیم ملی بزرگسالان بانوان را از رئیس فدراسیون دریافت کرد و در نهایت فرایند برگزاری انتخابی تیم های ملی پایه دختران هم همچون پسران در این جلسه به توضیح زیر اعلام شد:

پس از تعیین شدن نفرات اول تا سوم مشترک قهرمانی کشور، یک دور انتخابی دیگر در همان روز با حضور نفرات سوم مشترک و یک یا دو نفر دیگر از بین نفرات پنجم تا هشتم (با تصمیم کادر فنی) به رقابت می پردازند تا از بین آنها یک نفر به اردوی تیم ملی راه یابد. در مجموع نفر اول و دوم مسابقات قهرمانی کشور به همراه نفر انتخاب شده انتخابی مرحله دوم که همان روز برگزار می شود به اردوی تیم ملی کاراته راه پیدا می کنند. گفتنی است مسابقات انتخابی مرحله دوم هر وزن بعد از مسابقات وزن بعدی برگزار می شود.

بعلاوه در این جلسه تصمیم گرفته شد که سرمربیان جهت تکمیل کادر فنی خود از مربیان سازنده هم استفاده کنند.

مسابقات قهرمانی کشور رده های سنی پایه دختران به منظور تشکیل تیم های ملی پایه و حضور در مسابقات آسیایی طی روزهای 21 الی 23 مهر ماه در استان زنجان برگزار می شود و مسابقات آسیایی هم از 28 آذر الی یک دی ماه در آلماتی قزاقستان برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1794

به "بهرامی و موسوی سرمربی تیم های پایه کاراته شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهرامی و موسوی سرمربی تیم های پایه کاراته شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید