ترافیک خانه کشتی، تیم ملی جوانان را راهی خوابگاه دوچرخه سواری کرد!

به گزارش مجله تور مالزی، به دلیل همزمانی اردوی تیم های ملی رده های سنی مختلف در خانه کشتی، خوابگاه تیم ملی جوانان آزاد به مجموعه دوچرخه سواری منتقل شد.

ترافیک خانه کشتی، تیم ملی جوانان را راهی خوابگاه دوچرخه سواری کرد!

به گزارش خبرنگاران، در بهار و تابستان سال های گذشته نیز در بحبوبه مسابقات جهانی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان، خانه کشتی به شدت شلوغ شده و همین موضوع گله مندی کادرفنی تیم ها را به همراه داشت که ساخت آموزشگاه کشتی استارت زده شد و به نظر می رسد با توجه به اتمام کار، تا خاتمه سال جاری نهایتا در اختیار فدراسیون کشتی قرار گیرد.

این روزها نیز ترافیک عجیبی در خانه کشتی و سانس های تمرین و همچنین خوابگاه ها ایجاد شده، تیم های ملی نوجوانان و جوانان آزاد و فرنگی دو مسابقه آسیایی و جهانی را در تیر و مرداد ماه در پیش دارند و تیم ملی بزرگسالان آزاد و فرنگی نیز شهریور ماه باید در مسابقات جهانی کشتی بگیرند، از این رو فدراسیون درخصوص اسکان اردونشینان و برپایی تمرینات با مشغله زیادی روبرو شده است.

به همین دلیل از تیم ملی جوانان آزاد خواسته شد تا اردویش را در سالن هفت تیر برگزار کند اما با توجه به برنامه تمرینی، کادرفنی این تیم با انتقال اردو به سالن هفت تیر مخالفت کرد. براین اساس خوابگاه مجموعه دوچرخه سواری برای آنها آماده شد تا بتوانند تمرینات شان را در مجموعه آزادی و خانه کشتی برپا نمایند.

اردوی این تیم از روز یکشنبه هفته جاری بعد از برگزاری مسابقات چند جانبه تهران شروع شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 225

به "ترافیک خانه کشتی، تیم ملی جوانان را راهی خوابگاه دوچرخه سواری کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترافیک خانه کشتی، تیم ملی جوانان را راهی خوابگاه دوچرخه سواری کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید