ترامپ و دبیر کل ناتو دیدار می نمایند

به گزارش مجله تور مالزی، در بحبوحه افزایش انتقاد ها از پیمان آتلانتیک شمالی، رئیس جمهور آمریکا و دبیر کل ناتو هفته آینده در کاخ سفید با یکدیگر دیدار می نمایند.

ترامپ و دبیر کل ناتو دیدار می نمایند

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، کاخ سفید روز شنبه اظهار داشت که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شنبه آینده با ینس استولتنبرگ دبیر کل پیمان آتلانتیک شمالی دیدار خواهد نمود.

بر اساس بیانیه کاخ سفید، ترامپ و استولتنبرگ درباره پیشرفت هایی که کشورهای عضو درباره افزایش میزان بودجه دفاعی خود حاصل کردند، صحبت می نمایند.

ترامپ از زمانی که به قدرت رسیده همیشه از کشورهای عضو ناتو و به خصوص آلمان که قدرت مالی برجسته در اروپا به شمار می آید خواسته تا به افزایش میزان بودجه دفاعی خود بپردازند.

کاخ سفید افزود که ترامپ و استولتنبرگ درباره مبارزه با تروریسم، نسل پنجم اینترنت و حملات سایبری نیز صحبت خواهند کرد.

دیدار رئیس جمهور آمریکا و دبیر کل ناتو در حالی برگزار خواهد شد که امانوئل ماکرون رئیس جمهور آمریکا چند روز پیش در مصاحبه ای با اشاره به عدم هماهنگی آمریکا با اروپا در تصمیمات خود و اقدامات یکجانبه ترکیه در سوریه، گفته بود که پیمان آتلانتیک شمالی در مرگ مغزی به سر می برد.

پس از آن آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان در واکنش به این سخنان ماکرون گفت که با این دیدگاه موافق نیست اگر چه روسیه از این سخنان رئیس جمهور فرانسه استقبال نموده و آن را کلمات طلایی توصیف نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 556

به "ترامپ و دبیر کل ناتو دیدار می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ و دبیر کل ناتو دیدار می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید