تکذیب خبر سخنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد درباره حضور 700 طلبه چینی در قم!

به گزارش مجله تور مالزی، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد انتشار اخبار در فضای مجازی از قول رئیس این دانشگاه مبنی بر حضور 700 طلبه چینی در قم و ارتباط آن با آمار بالای مرگ کرونا در ایران را تکذیب کرد.

تکذیب خبر سخنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد درباره حضور 700 طلبه چینی در قم!

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در پی انتشار اخبار نادرستی به نقل از رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در فضای مجازی مبنی بر حضور 700 طلبه چینی در شهر قم، روابط عمومی این دانشگاه این خبر را از اساس کذب مطرح نمود.

متن تکذیبیه به توضیح زیر است:

بر اساس اطلاعیه کارگروه اطلاع رسانی بیماری کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مبنی بر اعلام خبری به نقل از محمد حسین بحرینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با عنوان شیوع ویروس کووید 19 در شهر قم به علت حضور 700 طلبه چینی بوده است تاکید می گردد که چنین مصاحبه ای با رییس این دانشگاه نشده و این خبر از اساس کذب و نادرست است.

گفتنی است، این کارگروه از عموم شهروندان و اهالی رسانه خواسته است برای اطلاع یافتن از آخرین شرایط کرونا در سطح شهر مشهد و استان خراسان رضوی حتماً به پایگاه اطلاع رسانی وب دا مراجعه نموده و از انتقال اخبار بی پایه و اساس جداً خودداری کنند.

گفتنی است، خبرگزاری ایسنا شب گذشته خبری به نقل از رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد نقل نموده که وی آمار بالای مرگ و میر ناشی از این بیماری در ایران را به عت حضور 700 طلبه چینی در قم عنوان نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 780

به "تکذیب خبر سخنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد درباره حضور 700 طلبه چینی در قم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیب خبر سخنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد درباره حضور 700 طلبه چینی در قم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید