خبرنگاران وزارت دفاع چین: هرگونه تهدید را با واکنش مناسب پاسخ می دهیم

به گزارش مجله تور مالزی، تهران- خبرنگاران- سخنگوی وزارت دفاع چین در واکنش به پیش نویس بودجه وزارت دفاع آمریکا که در آن واکنش به تهدیدات چین در اولویت قرار گرفته است اظهار کرد: چین قصد تهدید یا تجاوز به هیچ کشوری را ندارد اما اگر کسی خودسرانه به تهدید یا تخریب چین بپردازد، ما نیز گزینه ای جز پاسخ نداریم.

خبرنگاران وزارت دفاع چین: هرگونه تهدید را با واکنش مناسب پاسخ می دهیم

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، رادیو بین المللی چین روز آدینه گزارش کرد؛ وو چیان در یک نشست خبری در پکن اضافه کرد: ادعای آمریکا مبنی بر تهدید چین یک طرز فکر بیمارگونه است که منجر به آسیب رسانی به خود و دیگران می گردد.

این مقام چینی همچنین اظهار کرد: اخیرا ناوشکن ماستین آمریکا با فاصله کمی به شناسایی ناوگان چینی پرداخت نیروی دریایی چین نیز ضمن این که این ناوشکن را اخراج کرد، این اقدام را بسیار بد و با تاثیر منفی دانست.

پکن مسئولیتی در قبال وقایع قسمت غربی مرز چین و هند ندارد

سخنگوی وزارت دفاع چین در خصوص شرایط مناطق مرزی چین و هند هم گفت: اخیرا با کوشش مشترک چین و هند، نیروهای دفاع مرزی دو طرف دره رود گالوان و منطقه دریاچه پان گونگ از هم جدا شده و شرایط کلی در منطقه مرزی آرام شده است.

او اظهار امیدواری کرد هند اوضاع کنونی را قدر بداند و به رعایت مفاد توافق نامه های مربوط و توافق نامه های پیش از مذاکره میان دو کشور و دو ارتش متعهد باشد و مشترکا صلح و آرامش در منطقه مرزی را حفظ نمایند.

وو چیان در ادامه کنفرانس خبری خود در پکن در پاسخ به سوالی با این عنوان که رئیس ستاد دفاعی هند گفته است چین کوشش می نماید تا شرایط کنونی در قسمت شرقی منطقه لاداخ را تغییر دهد، اما هند محکم در مرز شمال خواهد ایستاد و تسلیم اجبار چین نمی گردد گفت: اظهارات مربوط طرف هندی کاملا با واقعیت ها متناقض است و پکن مسئولیتی برای وقایع در بخش غربی مرز چین و هند ندارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 خرداد 1400 بروزرسانی: 6 خرداد 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1579

به "خبرنگاران وزارت دفاع چین: هرگونه تهدید را با واکنش مناسب پاسخ می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران وزارت دفاع چین: هرگونه تهدید را با واکنش مناسب پاسخ می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید