دریافت گواهی های انتها کار ساختمانی غیرحضوری شد

به گزارش مجله تور مالزی، مدیرکل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه شهرداری تهران از عملیاتی شدن دریافت غیر حضوری گواهی های انتها کار ساختمانی اطلاع داد.

دریافت گواهی های انتها کار ساختمانی غیرحضوری شد

جهت دریافت خدمات مهندسی ساختمانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای ساخت، بازسازی، معماری، محوطه سازی و خرید مصالح ساختمانی را از ما بخواهید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، حامد سلیمی در مورد امکان دریافت غیر حضوری گواهی های سرانجام کار ساختمانی گفت: در راستای فرآیند هوشمندسازی و به منظور رفاه حال شهروندان تهرانی و تسریع در امور، از تاریخ هفتم تیر ماه سال جاریچاپ گواهی های سرانجام کار ساختمانی از دسترسی مرکز چاپ اداره کل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه خارج و به صورت سیستمی آرشیو می گردد؛ از این رو دیگر نیازی به مراجعه حضوری به این اداره کل نبوده و متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه urban.tehran.ir و با استفاده از نام کاربری شهروندی خود اقدام به دریافت و چاپ گواهی نمایند.

وی اضافه کرد: در صورتی که متقاضی فاقد حساب کاربری شهروندی باشد، ابتدا باید در سامانه تهران من (my.tehran.ir) ثبت نام نموده و پس از دریافت پیامک حاوی نام کاربری و رمز ورود برای ثبت تعهدنامه صیانت از نام کاربری، به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک شهر مراجعه کند.

بنا براعلام روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، سلیمی تأکید کرد: بعد از تأیید تعهد نامه در دفتر خدمات الکترونیک شهر، (مالک/ متقاضی) می تواند با مراجعه به سامانه urban.tehran.ir و ورود با نام کاربری شهروندی خود اقدام به دریافت و چاپ گواهی نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1011

به "دریافت گواهی های انتها کار ساختمانی غیرحضوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریافت گواهی های انتها کار ساختمانی غیرحضوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید