دستان پرمهر در رادیو

به گزارش مجله تور مالزی، ویژه برنامه دستان پرمهر به مناسبت روز پزشک فردا دوشنبه اول شهریور ماه از ساعت 14 روی آنتن رادیو سلامت می رود.

دستان پرمهر در رادیو

سارا شریفی، تهیه کننده برنامه دستان مهر در این باره به خبرنگاران شرح داد: رادیو سلامت ویژه مناسبت هایی با موضوعات سلامت و پزشکی، برنامه هایی با این موضوع روانه آنتن می نماید. با توجه به اینکه فردا اول شهریور ماه به نام روز پزشک در تقویم ثبت شده، ما ویژه برنامه ای به این مناسبت با نام دستان پر مهر پخش می کنیم.

وی ادامه داد: این برنامه از ساعت 14 به مدت دو ساعت و نیم روانه آنتن می گردد. مسعود خواجه وند و کیانا فرهی گویندگان برنامه هستند. هدف ما در این برنامه قدردانی از کادر درمان و همدلی با آنهاست. بعلاوه یکی از محورهای مهم برنامه، سوگ است. با آغاز کرونا شاهد مرگ و میرهای زیادی بودیم و خیلی از مردم و کادر درمان عزیزان شان را از دست دادند، به همین علت به موضوع سوگ در این ایام می پردازیم و اینکه چطور سوگواری نموده و بتوانیم با غم کنار بیایم.

شریفی اشاره نمود: در برنامه دستان پر مهر دکتر رضا دانشمند روانپزشک که در حوزه کرونا و سوگ کار نموده، حضور دارد و در این باره صحبت می نماید. بعلاوه اعضای خانواده کادر درمان در برنامه حضور دارند و از تجربیات شان خواهند گفت. در مجموع محور برنامه این است که روانپزشکان و روانشناسان در این دوره مرگ و میر کرونا چه کارنمودهایی برای مردم داشتند و چطور به آنها یاری کردند تا این دوره را پشت سر بگذارند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 2 شهریور 1400 بروزرسانی: 2 شهریور 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1718

به "دستان پرمهر در رادیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستان پرمهر در رادیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید