دوربین گلکسی S23 اولترا در آنالیز DxOMark از آیفون 14 پرو مکس مغلوب شد

به گزارش مجله تور مالزی، گلکسی S23 اولترا در آنالیز DxOMark امتیاز 140 را کسب نموده است که آن را در رتبه دهم لیست این مرجع و پایین تر از آیفون 14 پرو و پرو مکس با امتیاز 146 قرار می دهد. این امتیاز، پرچمدار سامسونگ را در رده پیکسل 7 و ویوو X90 پرو پلاس قرار می دهد که هر دوی آن ها هم امتیاز 140 را کسب نموده اند.

دوربین گلکسی S23 اولترا در آنالیز DxOMark از آیفون 14 پرو مکس مغلوب شد

پرچمدار سامسونگ در آنالیز DxOMark امتیاز 140 را کسب نموده است، درحالی که آیفون 14 پرو و پرو مکس امتیاز 146 را به دست آورده اند.

گلکسی S23 اولترا قدرتمندترین پرچمدار سامسونگ تا به امروز محسوب می گردد که یکی از ویژگی های جذابش، دوربین 200 مگاپیکسلی است؛ درواقع سامسونگ بالاخره دوربین 108 مگاپیکسلی را از مدل های اولترا کنار گذاشته. اما DxOMark چه نظری درباره دوربین این پرچمدار دارد؟

گلکسی S23 اولترا در آنالیز DxOMark امتیاز 140 را کسب نموده است که آن را در رتبه دهم لیست این مرجع و پایین تر از آیفون 14 پرو و پرو مکس با امتیاز 146 قرار می دهد. این امتیاز، پرچمدار سامسونگ را در رده پیکسل 7 و ویوو X90 پرو پلاس قرار می دهد که هر دوی آن ها هم امتیاز 140 را کسب نموده اند.

دوربین سلفی جدیدترین پرچمدار سامسونگ توانسته امتیاز 137 را به دست بیاورد که تفاوتی با امتیاز ایسوس ذن فون 7 پرو ندارد و هر دوی آن ها در رتبه دهم قرار گرفته اند.

عملکرد دوربین گلکسی S23 اولترا از نظر DxOMark

طبق آنالیز DxOMark، دوربین پرچمدار سامسونگ در تمام شرایط عملکرد مناسبی از خودش نشان می دهد و آن را به یک گوشی بی نظیر برای عکاسی و فیلم برداری تبدیل می نماید. این منبع می گوید جزئیات در تصاویر پرچمدار سامسونگ بسیار بالاست و بعلاوه با فوکوس اتوماتیک خوبی برای تصاویر و ویدیو ها روبه رو هستیم. دیگر مزیت دوربین گلکسی S23 اولترا، عملکرد مناسب زوم است و می توان از فواصل دور روی سوژه زوم کرد.

در مقابل ویژگی های مثبت، مسلماً نکات منفی هم وجود دارند. به گفته DxOMark، دوربین گلکسی اس 23 اولترا در شرایط نوری ضعیف، جزئیات مناسبی را ثبت نمی نماید. علاوه براین، در این شرایط با کمی شاتر لگ روبه رو هستیم. بعلاوه دوربین این پرچمدار می تواند در بعضی شرایط نوردهی و فوکوس نامناسب داشته باشد؛ مخصوصاً اگر در پس زمینه نور وجود داشته باشد.

درنهایت دوربین اصلی پرچمدار سامسونگ با این نکات مثبت و منفی، امتیاز 140 را کسب نموده و در لیست DxOMark، پایین تر از چندین گوشی دیگر قرار گرفته است. درواقع گوشی هایی مانند هواوی میت 50 پرو، گوگل پیکسل 7 پرو، آیفون 14 پرو و پرو مکس بالاتر از گلکسی S23 اولترا به چشم می خورند.

منبع: دیجیاتو

منبع: فرادید
انتشار: 1 اسفند 1401 بروزرسانی: 1 اسفند 1401 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 2164

به "دوربین گلکسی S23 اولترا در آنالیز DxOMark از آیفون 14 پرو مکس مغلوب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوربین گلکسی S23 اولترا در آنالیز DxOMark از آیفون 14 پرو مکس مغلوب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید