Mi 11 و Mi 11 پرو؛ همه چیز درباره پرچمداران تازه شیائومی

به گزارش مجله تور مالزی، آنالیز ها نشان می دهد که دو گوشی Mi 11 و Mi 11 پرو (می 11 و می 11 پرو) از چیپست تازه معرفی شده اسنپدراگون 888 قدرت می گیرند. این دو در آزمون های تک هسته ای 1138 امتیاز و در آزمون های چند هسته ای 3818 امتیاز را کسب نموده اند. این آمار خام نشان می دهد چیپست تازه کوالکام سریع تر از کایرین 9000 هواوی و نسل قبل خود، اسنپدراگون 865 است. گفتنی است که این گوشی ها بر بستر تازهترین پلتفرم امتیازگیری گیک بنچ به نام Geekbench 5 مورد آزمایش قرار گرفته اند.

Mi 11 و Mi 11 پرو؛ همه چیز درباره پرچمداران تازه شیائومی

خبرنگاران | شیائومی برخلاف انتظار ها قرار است پرچمداران نو خود را پیش از شروع سال میلادی 2021 معرفی کند. این شرکت با تایید این خبر در شبکه اجتماعی Weibo اعلام نموده که Mi 11 به اسم پرچمدار نو شیائومی بدون شارژ عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، شرکت شیائومی روز 28 دسامبر (8 دی ماه) از محصول نو خود یعنی Mi 11 و Mi 11 پرو رونمایی خواهد نمود. پیش از این افشاگران چینی با انتشار عکس هایی از این گوشی تلفن همراه خبر داده بودند که شیائومی بسته شارژ را از سری Mi 11 حذف نموده است.

افشاگران چینی پیش از این ادعا کردند که شرکت چینی شیائومی قرار است یک شارژر 55 واتی را به همراه این دو محصول راهی بازار کند و این یعنی باتری دو گوشی به دو بخش تقسیم خواهد شد. اما حالا برخلاف ادعای آن ها، شیائومی همانند سامسونگ و اپل پرچمدار خود را بدون شارژر به بازار عرضه می نماید.

شرکت شیائومی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی Weibo خبرداده که شارژر از جعبه این گوشی حذف شده است. شیائومی در این پست نوشت که جعبه این گوشی باریک و سبک است و به منظور محافظت از محیط زیست، شیائومی می 11 بدون شارژر به دست کاربران می رسد.

در پست منتشر شده آمده که آن ها می دانند حذف شارژر از جعبه احتمالا با استقبال کاربران روبرو نمی گردد، ولی برای حفاظت از محیط زیست تصمیم گرفته اند از هنجار نو صنعت گوشی های هوشمند پیروی نمایند.

البته باید به این نکته هم اشاره نمود که بعد از معرفی آیفون های 12 که بدون شارژر راهی بازار شده اند، سامسونگ و شیائومی این اقدام اپل را به سخره گرفتند. حالا بعد از سامسونگ که می خواهد پرچمداران نو خود را بدون شارژر عرضه کند، شیائومی هم راستا مشابهی را در پیش گرفته است.

شیائومی اعلام نموده که در مراسم معرفی می 11 در خصوص این تصمیم توضیحاتی را ارائه می دهد که به احتمال زیاد در رابطه با تأثیر این کار بر بهبود شرایط محیط زیست خواهد بود.

آنالیز گفته های افشاگران چینی و ویدیو های منتشر شده از کمپانی شیائومی نشان می دهد که دو گوشی Mi 11 و Mi 11 پرو (می 11 و می 11 پرو) از چیپست تازه معرفی شده اسنپدراگون 888 قدرت می گیرند. این دو در آزمون های تک هسته ای 1138 امتیاز و در آزمون های چند هسته ای 3818 امتیاز را کسب نموده اند.

این آمار خام نشان می دهد چیپست نو کوالکام سریع تر از کایرین 9000 هواوی و نسل قبل خود، اسنپدراگون 865 است. گفتنی است که این گوشی ها بر بستر نوترین پلتفرم امتیازگیری گیک بنچ به نام Geekbench 5 مورد آزمایش قرار گرفته اند.

بنچمارک یاد شده، گیک بنچ است که عملکرد پردازنده را در دو بخش تک و چند هسته ای آنالیز می گردد. در این تست، شیائومی Mi 11 و Mi 11 پرو توانستند به ترتیب در بخش تک و چند هسته ای امتیاز خوب 1.135 و 3.818 را کسب نمایند که کاملا مطابق با بنچمارکی است که از پردازنده اسنپدراگون 888 منتشر شده بود. با توجه به این بنچمارک، می توان گفت عملکرد پردازنده نو کوالکام بهتر از اسنپدراگون 865 و حتی کرین 9000 هواوی است.

پرچم داران سری Mi 11 در دو مدل استاندارد و پرو راهی بازار خواهند شد و آیا اینکه مدل دیگری هم به این مجموعه اضافه می گردد یا خیر هنوز تعیین نیست. با این حال انتظار می رود در مدل پرو شاهد حضور نمایشگری 120 هرتزی با وضوح +QHD، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و تله فوتوی 12 مگاپیکسلی باشیم.

شیائومی بعلاوه گفت این محصولات، از وای فای نسخه 6 بهبود یافته بهره می برند. این نسل از وای فای پهنای باند 160 هرتز و سرعت 3.5 گیگابیت بر ثانیه را فراهم می نماید تا پرچم داران نو شیائومی با بالاترین سرعت ممکن و بدون قطعی، در گشت و گذار در اینترنت و دانلود محتوا کاربران را همراهی نمایند.

دستیابی به چنین اعدادی در دنیای واقعی عملا غیر ممکن است، اما بسیار عالی است که می بینیم شیائومی تا جایی که ممکن است پرچم داران خود را به آخرین فناوری های روز مجهز نموده. گفتنی است تمام گوشی های مجهز به اسنپدراگون 888 از وای فای نسل 6 پشتیبانی می نمایند.

گوشی های سری شیائومی Mi 11 قرار است با قیمتی بسیار بیشتر به نسبت سری 10، راهی بازار چین شوند.

منبع: فرادید
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1721

به "Mi 11 و Mi 11 پرو؛ همه چیز درباره پرچمداران تازه شیائومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "Mi 11 و Mi 11 پرو؛ همه چیز درباره پرچمداران تازه شیائومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید