ذوب آهن با تجربه یا سایپای پر مهره؟

به گزارش مجله تور مالزی، خبرنگاران/اصفهان هفته یازدهم لیگ برتر والیبال بانوان ایران با مصاف تیم های مدعی ذوب آهن و سایپا همراه است.

ذوب آهن با تجربه یا سایپای پر مهره؟

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر والیبال بانوان باشگاههای کشور پنجشنبه دهم بهمن ماه 6 ملاقات در شهرهای مختلف پیگیری می گردد.

به گزارش خبرنگاران، در اصفهان از ساعت 14 تیم ذوب آهن در استادیوم ملت میزبان تیم سایپا است. شاگردان صادقی در بازی قبل خود به دلیل آسیب دریافت کننده اول تیم (فرزانه زارعی) در مقابل باریج اسانس کاشان- دیگر نماینده اصفهان- تن به شکست سه بر صفر دادند.

سایپا نیز در دربی هفته گذشته پیروز به کسب نتیجه سه بر صفر مقابل دیگر نماینده تهران، پیکان شد تا صندلی خود را در صدر جدول تثبیت کند.

اکنون سایپا با هفت برد به عنوان تیم اول جدول رده بنده لیگ واقع شده است و پس از آن ذوب آهن با شش برد و یک باخت در رده دوم دیده می گردد. باریج اسانس نیز با 5 بازی (4 برد و یک باخت) صندلی سوم را به خود اختصاص داده است.

در این هفته و در بازی حساس ذوب آهن اصفهان و سایپای تهران کدام کفه ترازو سنگین تر است؟ پر مهره بودن تیم سایپا و وجود شمار زیاد ملی پوشان این تیم یا انگیزه بالای بازیکنان بومی و وجود مربی با تجربه ذوب آهن؟

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 753

به "ذوب آهن با تجربه یا سایپای پر مهره؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذوب آهن با تجربه یا سایپای پر مهره؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید