صادقی: بازی با پیکان زیباترین مسابقه لیگ بود، باید سخت تمرین کنیم

به گزارش مجله تور مالزی، سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب آهن گفت: مسابقه تیمش برابر پیکان قشنگ ترین و حساس ترین رقابت لیگ برتر والیبال بانوان بود.

صادقی: بازی با پیکان زیباترین مسابقه لیگ بود، باید سخت تمرین کنیم

فریبا صادقی پس از پیروزی شاگردانش برابر پیکان تهران در مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: مسابقه ما با پیکان بهترین و حساس ترین و قشنگ ترین مسابقه در گروه الف و ب بود تیم ما در مقایسه با هفته اول خیلی خوب کار کرد.

وی اضافه کرد: در ست چهار عقب افتادیم، اما شاگردانم خوب کار نموده و فاصله امتیازی را کمتر کردند و از آنجا بازی خوبشان را ارائه نموده و نتیجه را با پیروزی به خاتمه رساندند.

سرمربی تیم والیبال ذوب آهن اصفهان با اشاره به تمرینات فشرده برای شرکت در مرحله نهایی گفت: تا مرحله نهایی دو هفته فرصت داریم و از شنبه برنامه های تمرینی جدی تری را در نظر گرفته ایم، چون مسابقات حساس تر و نزدیکتر است پس باید سخت تمرین کنیم و بازی تیم های گروه مقابل را نیز بررسی کنیم تا به نتیجه موردنظرمان دست یابیم.

وی درباره مسابقه هفته اول تیمش که با شکست روبرو شد، گفت: در بازی اول برابر پیکان به دلیل ابتلای دو بازیکن اصلی تیم مان به ویروس کرونا و دیر ملحق شدن ندا چملانیان به ترکیب، تیم هنوز در شرایط آمادگی نبود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1346

به "صادقی: بازی با پیکان زیباترین مسابقه لیگ بود، باید سخت تمرین کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: بازی با پیکان زیباترین مسابقه لیگ بود، باید سخت تمرین کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید