رونمایی از بستیون T77 کراس اوور وارداتی بهمن در نمایشگاه مشهد

به گزارش مجله تور مالزی، شرکت بهمن موتور در جریان بیست وسومین نمایشگاه بین المللی خودرو در مشهد، از بستیون T77 خود رونمایی کرد.

رونمایی از بستیون T77 کراس اوور وارداتی بهمن در نمایشگاه مشهد

به گزارش تجارت نیوز، شرکت بهمن موتور با نشان تازه خود یعنی BM Cars از بستیون T77 خود رونمایی کرد. این کراس اوور به صورت وارداتی عرضه می گردد؛ البته T77 تنها محصول وارداتی شرکت نبوده و گروه بهمن اعلام نموده که قرار است چهار محصول دیگر به صورت وارداتی به وسیله این برند تازه بهمن، در بازار کشور عرضه گردد.

هونگچی H5، هاوال H6 هیبریدی، ام جی ONE سه محصول وارداتی چینی و سانگ یانگ سابق یا همان KG Mobility تورس، محصول کره ای BM Cars گروه بهمن خواهد بود.

طبق شنیده ها، انتظار ورود این خودرو به کشور وجود داشت اما متأسفانه برخلاف باورها، فیس قدیمی تر بستیون T77 قرار است وارد بازار گردد و خبری از فیس 2023 نیست.

مشخصات فنی

بستیون T77 از یک پیشرانه 1.5 لیتری TGDI بهره می برد که به وسیله گیربکس 7 سرعته دوکلاچه تر، توانایی فراوری 166 اسب بخار قدرت و 258 نیوتن متر گشتاور را دارد.

محصول وارداتی بهمن، وزنی معادل با 1515 کیلوگرم دارد که به این ترتیب مصرف سوخت آن، بین 6.8 لیتر تا 7.1 لیتر در هر 100 کیلومتر گزارش می گردد. اما باید منتظر ماند و دید در شرایط اقلیمی ایران و بنزین بی کیفیت داخلی، مصرف خودرو چقدر خواهد بود.

طراحی ظاهری

در بخش طراحی ظاهری همان طور که اشاره شد، برخلاف اینکه شرکت بهمن فیس لیفت تازه بستیون T77 را وارد کشور کند، تصمیم به واردات فیس قدیم آن گرفته است. این نسخه، اگرچه از طراحی به روز و تازهی برخوردار نیست؛ اما درصورتی که قرار باشد با قیمت مناسبی در بازار عرضه گردد، احتمالاً از محبوبیت بالایی برخوردار خواهد بود.

در قسمت جلویی، تو رفتگی گریل جلو و طرح کهکشانی آن، به همراه چهار لنز مربعی داخل کاسه چراغ، ترکیب زیبایی را به وجود آورده است.

طرح خطوط شکسته فوق در قسمت جانبی و پشتی این خودرو نیز امتداد یافته است و هماهنگی جالبی در سرتاسر بدنه بستیون T77 به چشم می خورد.

این کراس اوور وارداتی BM Cars دارای طول 4525 میلی متر، عرض 1845 میلی متر و ارتفاع 1615 میلی متر بوده و مخزن سوخت 45 لیتری است.

طراحی داخلی

در قسمت داخل کابین نیز، طراحی زیبا و به روزی به چشم نمی خورد. نمایشگر وسط داشبور به صورت یکپارچه با نمایشگر دیجیتالی پشت آمپر (کلاستر) طراحی شده که فریم بزرگی دارد و به نظر قدیمی می رسد. این نمایشگرها نسبت به تریم فول یا ساده، از 8 اینچی به 12.3 اینچ قابل تغییر است.

باتوجه به جای خالی بعضی دکمه ها در داخل کابین خودروی موجود در نمایشگاه، احتمالاً گروه بهمن میخواهد که نسخه پایه بستیون T77 را وارد کشور کند.

آپشن ها و امکانات رفاهی

از جمله آپشن ها و امکانات رفاهی بستیون T77 می توان به کروزکنترل، کنترل کشش و پایداری، کنترل حرکت در سربالایی و سرازیری، سنسور فشار باد تایرها، ترمز پارک برقی، سقف سانروف و پانوراما، ورود و استارت بدون کلید اشاره نمود.

قیمت بستیون T77

شرکت BM Cars فعلاً برنامه واردات خود را برای بستیون T77 اعلام ننموده است، اما این کراس اوور در بازار چین از قیمت 12 هزار و 300 دلار تا 18 هزار و 600 دلار به فروش می رسد. بنابراین احتمالا در نسخه پایه، قیمتی در محدوده یک میلیارد تومان داشته باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 18 شهریور 1402 بروزرسانی: 18 شهریور 1402 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 2241

به "رونمایی از بستیون T77 کراس اوور وارداتی بهمن در نمایشگاه مشهد" امتیاز دهید

1 کاربر به "رونمایی از بستیون T77 کراس اوور وارداتی بهمن در نمایشگاه مشهد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از بستیون T77 کراس اوور وارداتی بهمن در نمایشگاه مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید