زیبایی در سفر ، چگونه در بهترین حالت و ظاهر ممکن باشیم؟

به گزارش مجله تور مالزی، همزمان که سن ما بالاتر می رود، نسبت به خشکی پوست، خط ها و چین خوردگی ها و ریزش موهایمان حساس تر می شویم. اگر هم به گردشگری علاقمند باشیم، مطمئنا بسیاری از شب های خود را در اتوبوس و وسایل نقلیه عمومی دیگر می گذرانیم و به کشورهایی با آب و هوای متفاوت، خشک یا شرجی سفر می کنیم بنابراین مطمئنا نگرانی هایی که درباره زیبایی در سفر داشته ایم بیشتر و بیشتر می شوند. در این نوشتار، سوال های معمول در خصوص مراقبت زیبایی در سفر را پاسخ می دهیم و شرح می دهیم که چگونه می توان در طول سفر بهترین مراقبت پوست در سفر را انجام داد. اگر به این موضوع علاقمند هستید، با خبرنگاران همراه شوید :

زیبایی در سفر ، چگونه در بهترین حالت و ظاهر ممکن باشیم؟

از سفر با تور کانادا پاییز 99 لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

مراقبت زیبایی در سفر می بایست چه تفاوتی با مراقبت های روتین داشته باشد !؟

مراقبت زیبایی در سفر ما می بایست تا آنجایی که امکانش میسر است مداوم و همیشگی باشند. همانطور که حتما می دانید در طول سفر، پوست ما مجبور به تحمل تغییرات بسیار زیادی می گردد؛ از شرایط های آب و هوایی متنوع، سطوح مختلف آلودگی هوا تا مواد معدنی موجود در آب که می توانند ویرانی به بار بیاورند. اگر از آن دسته هستید که هر چند وقت یکبار به سفر می روید بهتر است یک کیف لوازم بهداشتی آرایشی همواره آماده داشته باشید تا در زمان سفر آن را در چمدانتان بگذارید. در این کیف می توانید ورژن کوچک تر محصولات بهداشتی آرایشی مورد علاقه تان را قرار دهید و اگر ورژن کوچک تر را پیدا نکردید، مقداری از محصول مورد نظرتان را در بطری های درب دار داروخانه ای بریزید و در کیف بگذارید. هر چقدر در مراقبت پوست در سفر و استفاده روزانه و مداوم از محصولات آرایشی بهداشتی مناسب جدی تر باشید، پوستتان کمتر دچار خشکی و چروک خواهد شد. تنها چیزهایی که می توانید به مراقبت های روتین خود اضافه کنید، محصولاتی هستند که مسائل پوستی را برطرف می نمایند یا التیام می بخشند برای مثال کرم ها یا ژل هایی که برای برطرف خشکی لب ها یا پوست خشک به کار می فرایند یا دستمال های مرطوبی که بدون خشک کردن دستانتان، جرم های روی آنها را می کشند و دست ها را تمیز می نمایند (از این دستمال ها برای تمیز کردن سینی ها و ظروفی که در هواپیما به شما داده می شوند و ظروف رستوران ها نیز می توان استفاده کرد) و البته اسپری های ویژه ای که در طول یک پرواز طولانی به پوست صورت شما تازگی و زیبایی می بخشند و باعث دوام بیشتر آرایش و زیبایی در سفر نیز می گردند.

چه محصولات زیبایی آرایشی را می بایست همواره در چمدانمان داشته باشیم !؟

اولین محصول آرایشی بهداشتی که می بایست حتما در کیف دستی یا کیف لوازم بهداشتی آرایشی تان قرار دهید، کرم ضد آفتاب است. این محصول می بایست سبک باشد، لک های سفید به جا نگذارد، به سرعت جذب گردد، حقیقتا پوست شما را در مقابل اشعه های آفتاب محافظت کند و مهم تر از همه این که برای محیط زیست مضر نباشد.

براساس تحقیقات علمی، ماده اصلی استفاده شده در کرم های ضد آفتاب که اکسی بنزن نام دارد، باعث آسیب رسیدن به محیط زیست، گیاهان و جانوران دریایی می گردد؛ از جمله مرجان ها و موجودات دریایی دیگر. کرم های مالیدنی (بدون اسپری) با مواد اولیه فعالی مانند اکسید زینک یا اکسید تیتانیوم که هر دو زیست فروسایش پذیر (موادی که توسط میکروارگانیسم ها به مواد یافت شدنی در طبیعت تجزیه می شوند) یا به عبارتی تجزیه پذیر هستند، بهترین کرم هایی هستند که می توانید برای خود تهیه کنید بنابراین توصیه می کنیم مواد اولیه روی برچسب کرم ها را بخوانید و مطمئن شوید که اکسی بنزن در این فهرست وجود ندارد.

محصول مهم دیگر مرطوب نماینده است؛ بهتر است مرطوب نماینده ای برگزینید که سبک باشد و پوستتان را جوان تر، تازه تر و مرطوب تر نشان دهد. توصیه می کنیم همواره قبل از آرایش کردن، مرطوب نماینده را روی

پوست خود بمالید تا پوستتان را نرم تر و مرطوب تر کند و ازآن محافظت نماید.

یک رژ چرب نماینده و براق نماینده لب از جمله محصولات بهداشتی آرایشی است که می بایست همواره همراه داشته باشید؛ اغلب افراد ترجیح می دهند وقتی در راستا سفر یا سوار بر هواپیما هستند، آرایش زیادی نداشته باشند بنابراین استفاده از این رژهای چرب نماینده می تواند به شما ظاهری تازه تر و پر انرژی تر و در عین حال ساده تر بدهد.

یک کرم دست باکیفیت نیز می تواند به دستان شما بوی خوش هدیه دهد، به سرعت جذب پوستتان گردد و آن را نرم تر کند. بهتر است در انتخاب کرم دست خود دقت بسیار زیادی به خرج دهید.

روغن مخصوص پوست صورت یاری می نماید پوست صورت شما خشک نباشد؛ حتی پاک نماینده آرایش شما نیز بهتر است روغنی باشد و در عین حال آرایش و کثیفی را از صورتتان پاک نماید. توصیه می کنیم همواره قبل از خواب به صورت و حتی بدنتان روغن چرب نماینده بزنید و به این وسیله پوست خود را جوان تر نگاه دارید و مراقبت پوست در سفر را حفظ کنید.

بهتر است در انتخاب شامپو و نرم نماینده موهای خود نیز دقت بسیار زیادی به خرج دهید و محصولاتی انتخاب کنید که با جنس موهای شما هماهنگ باشند.

مدل موی ساده و محبوبی که تمام روز دوام داشته باشد چیست !؟

ممکن است به نظرتان عجیب بیاید اما بهتر است زمانی که در سفر هستید به روش های ساده ای موهای خود را آرایش کنید و تنوع مدل آن را حفظ نمایید. می توانید موهایتان را دم اسبی ببندید یا ببافید.

موی بافته شده هم ساده و هم کارآمد است و یکی از مناسب ترین مدل های آرایش مو در طول سفر به شمار می رود اما اگر موهایتان صاف است و دوست دارید آنها را باز بگذارید بهتر است به آنها کمی حالت بدهید و آنها را از حالت صافی در بیاورید برای مثال می توانید از دستگاه های فر نماینده یا بیگودی های کم ضرر بهره ببرید. اگر بعد از آرایش موهایتان، از اسپری های ثابت نگه دارنده مو نیز بهره ببرید، موهایتان تا آخر روز حالت خود را حفظ می نمایند اما توصیه می گردد حتما قبل از خواب حمام کنید و موهایتان را از هر گونه ژل و مواد اسپری پاک نمایید.

چگونه پوستمان را در طول سفر تمیز و سالم نگاه داریم !؟

کلید تمیز و سالم بودن پوست، مرطوب نگاه داشتن و مراقبت همیشگی از آن است. توصیه می کنیم برای مراقبت پوست در سفر، به طور مرتب و چندین بار در روز پوست صورت خود را بشویید به خصوص این که در حال قرار دادن پوستتان در معرض آلودگی های جدید و آب و هوای متفاوت هستید و حتی اگر پوستتان خشک نیست، بهتر است همواره از مرطوب نماینده استفاده نمایید. اگر وقتی در حال سفر کردن هستید، لکه های خشک روی صورتتان ظاهر شوند، از آنجایی که به طور مداوم از مرطوب نماینده استفاده نموده اید، به راحتی و به سرعت می توانید این لکه های خشک را درمان نمایید، به پوستتان تازگی و طراوت ببخشید و مراقبت زیبایی در سفر را حفظ کنید.

آیا محصولاتی وجود دارند که چندین کار را با هم انجام دهند و احتیاج ما به همراه داشتن تعداد زیاد محصولات آرایشی بهداشتی را از بین ببرند !؟

یکی از محصولاتی که در سفرهای طولانی بسیار مفید واقع می شوند و از آنجایی که چندکاره هستند، احتیاج شما برای گذاشتن تعداد زیاد از محصولات آرایشی بهداشتی را از بین می برند، ماسک های کاغذی کره ای هستند. این ماسک ها در فرمول های مختلف تهیه می شوند، جای بسیار کمی می گیرند و زمانی که پس از طی راستا یا بازدید از نقاط دیدنی و یک روز بسیار شلوغ و پبرطرفالیت به هتل خود باز می شد، به طور ایده آلی در عرض 20 دقیقه خستگی، استرس و آلودگی های پوست شما را می گیرند و آن را تازه تر و زنده تر می سازند. بهتر است انواعی از این ماسک ها که مرطوب نماینده و روشن نماینده هستند را همراه خود به سفر ببرید.

در خصوص زیبایی در طول سفر زیبایی و حفظ بهترین حالت و ظاهر ممکن چه نکته یا نصیحت مهم دیگری وجود دارد !؟

بهتر است همواره یک موچین کوچک همراه خود داشته باشید چون موچین ها در بسیاری از موقعیت ها به کارتان می آیند همچنین به خاطر داشته باشید که بیش از حد از محصولات آرایشی و بهداشتی در طول سفر استفاده نکنید؛ زیرا مراقبت پوست در سفر می بایست بسیار ملایم و متناسب و در عین حال مداوم باشد.

منبع: همگردی
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 646

به "زیبایی در سفر ، چگونه در بهترین حالت و ظاهر ممکن باشیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیبایی در سفر ، چگونه در بهترین حالت و ظاهر ممکن باشیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید