ساده ترین راه پاکسازی پوست در خانه

به گزارش مجله تور مالزی، یکی از روش های بسیار تاثیرگذار در روتین مراقبت از پوست، پاکسازی پوست صورت در خانه است.

ساده ترین راه پاکسازی پوست در خانه

بدون شک راهکارهای پاکسازی پوست در خانه یکی از برترین روش هایی است که به وسیله بسیاری از افراد مورد استفاده قرار می گیرد. روش های زیادی برای انجام پاکسازی پوست در خانه مورد استفاده قرار می گیرد که در این مطلب از خبرنگاران به آنالیز روش های خانگی پاکسازی پوست پرداخته ایم.

پاکسازی پوست در خانه

بخور صورت

راحت ترین راه برای پاکسازی پوست که تاثیر زیادی نیز دارد بخوردادن پوست است. بخور منافذ بسته پوست را باز می نماید. بعلاوه پوست را از تمام آلودگی ها پاک می نماید. بخوردادن از این جهت راحت است که می توانید مقداری آب را داخل کتری یا قابلمه روی شعله قرار دهید و زمانیکه جوش آمد صورت خود را روی آب جوش گرفته و یک حوله روی سر خود قرار دهید. اگر به این دست از مطالب علاقه دارید، مطلب برطرف شل شدن پوست بعد از لاغری را بخوانید.

شکر

از آنجایی که شکر یکی از برترین لایه بردارها است، برای پاکسازی پوست خانگی از آن استفاده می گردد. شکر منافذ بسته پوست را باز نموده و بافت های آن را ترمیم می نماید. برای استفاده از شکر برای پاکسازی صورت خود ابتدا آن را به حالت پودر درآورده و مقداری آبلیمو و آب به آن اضافه کنید. مواد را با یکدیگر مخلوط کنید تا از این ترکیب خمیر غلیظی به دست آید.

پاکسازی پوست در خانه با عسل

همه ما به خوبی در خصوص فواید عسل اطلاعات زیادی داریم که در واقع یکی از آن ها پاکسازی پوست در خانه به شمار می رود. منافذبسته پوست با استفاده از عسل باز می گردد و برای پوست فواید بسیار زیادی دارد. ترشحات چربی که روی پوست وجود دارد با استفاده از این محصول به تعادل می رسد. بعلاوه باید بدانید اگر عسل را روی بعضی از نقاط آسیب دیده پوست خود بگذارید درمان می گردد.

لیموترش

تقریبا همه افرادی که فصد پاکسازی پوست خود را دارند می توانند از لیموترش استفاده نمایند. اسید سیتریک موجود در لیموترش باعث از بین رفتن چربی های روی پوست می گردد و آلودگی روی پوست را نابود می نماید.

جوش شیرین

در پوست همه ما سلول های مرده ای وجود دارد که جوش شیرین، تمامی این سلول های مرده را از بین می برد.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب در بهار 1401 اینجوری آرایش کن! را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 18 خرداد 1401 بروزرسانی: 18 خرداد 1401 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 2010

به "ساده ترین راه پاکسازی پوست در خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساده ترین راه پاکسازی پوست در خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید