سامورایی ها حریف ایتالیا نشدند، پیروزی آسان بلغارها در شب افتتاحیه

به گزارش مجله تور مالزی، در شب افتتاحیه رقابت های والیبال قهرمانی دنیا - 2018، تیم ملی ایتالیا در سه ست متوالی از سد ژاپن گذشت و بلغارستان با همین نتیجه فنلاند را از پیش رو برداشت.

سامورایی ها حریف ایتالیا نشدند، پیروزی آسان بلغارها در شب افتتاحیه

به گزارش خبرنگاران، سوت شروع نوزدهمین دوره رقابت های والیبال قهرمانی دنیا - 2018 از امشب (یکشنبه) به میزبانی مشترک دو کشور ایتالیا و بلغارستان و برگزاری دیدارهای افتتاحیه زده شد.

در شب افتتاحیه رقابت های قهرمانی دنیا 2018 و از ساعت 22:00 دو دیدار برگزار گردید که در نخستین بازی و از گروه A تیم ملی ایتالیا در ورزشگاه زیبا و روباز فورو ایتالیکو تنیس سنتر میزبان ژاپن بود که در انتها این بازی یک طرفه، آبی پوشان میزبان موفق شدند در سه ست متوالی سامورایی های سختکوش را از پیش رو بردارند و سه امتیاز شیرین را کسب نمایند.

ایتالیا که در این بازی از تمامی ستارگانش هم چون زایتسف، جیانلی و خوانتورینا بهره می برد، موفق شد ست های بازی را با امتیازهای 25-20، 25-21 و 25-23 به سودش تمام کند تا دست چشم بادامی ها در شب نخست از کسب امتیاز خالی بماند.

در دیگر دیدار همزمان افتتاحیه و از گروه D که به میزبانی وارنا برگزار گردید، بلغارستان هم موفق شد برابر فنلاند با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد و گام نخست را محکم بردارد. بلغارها ست های بازی را با امتیازهای 25-21، 25-19 و 25-22 به سودشان تمام کردند.

رقابت های والیبال قهرمانی دنیا هر چهار سال یک بار برگزار می گردد و پس از المپیک دومین تورنمنت معتبر والیبال دنیا به حساب می آید. ادامه دیدارهای دور گروهی از چهارشنبه(21 شهریور) پیگیری می گردد و تیم ملی والیبال ایران باید در نخستین دیدارش از ساعت 18:30 به مصاف پورتوریکو برود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 39

به "سامورایی ها حریف ایتالیا نشدند، پیروزی آسان بلغارها در شب افتتاحیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامورایی ها حریف ایتالیا نشدند، پیروزی آسان بلغارها در شب افتتاحیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید