سرعت رونق مالی چین در بخش خودرو و مسکن

به گزارش مجله تور مالزی، خبرنگاران :فروش خانه های جدید در چهار شهر عظیم چین در سه هفته اول ماه اوت شدت گرفته و فرایند افزایش ماه جولای ادامه داشته است.

سرعت رونق مالی چین در بخش خودرو و مسکن

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم ، اقتصاد چین اولین اقتصاد در دنیا بود که از رکود ناشی از همه گیری ویروس کرونا خارج شد. قدرت بخش صنعت و بازار سهام، اطمینان بهتر تجاری و فروش بالای خانه و خودرو باعث شد سرعت رونق مالی در این کشور در ماه اوت بیشتر گردد.

فروش خانه های جدید در چهار شهر عظیم چین در سه هفته اول ماه اوت شدت گرفته و فرایند افزایش ماه جولای ادامه داشته است. فروش خودرو در ماه جاری با خروج از رکود دو ساله، رو به افزایش است.

طبق تحقیقات ماهانه موسسه استاندارد چارترد بر روی 500 شرکت کوچکتر، شرایط کسب و کارهای کوچک در چین در ماه اوت رو به بهبود است. ولی به نظر می رسد این فرایند بهبودی ثابت مانده است.

شرایط خارجی هم برای چین به تدریج رو به بهبود است. متوسط واردات روزانه از کره جنوبی در 20 روز اول ماه اوت 3.7 درصد کاهش یافته است که بهتر از کاهش دو رقمی طی سه ماهه دوم امسال میلادی بوده است. این بدان معناست که تجارت دنیای به تدریج رونق خود را باز می یابد.

صادرات کره جنوبی شاخص تجارت دنیای است چون شرکت های این کشور از نزدیک با زنجیره های عرضه تولیدات کارخانه ای در دنیا در ارتباط هستند.

بلومبرگ از ماه جولای بعضی از اجزای تحقیقات مالی خود را در خصوص چین تغییر داده است. فروش خانه در شهرهای عظیم، فروش هفتگی خودرو و موجودی فولاد را در نظر گرفته و قیمت سنگ آهن، حساسیت مدیران فروش و ذخایر مربوط به املاک را حذف نموده است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1049

به "سرعت رونق مالی چین در بخش خودرو و مسکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرعت رونق مالی چین در بخش خودرو و مسکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید