سواد رسانه ای برای استفاده ایمن از فضای مجازی مهم است

به گزارش مجله تور مالزی، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتقاء سواد رسانه ای برای استفاده ایمن از فضای مجازی امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

سواد رسانه ای برای استفاده ایمن از فضای مجازی مهم است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری خبرنگاران از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده در همایش یکروزه فرماندهان نیروی هوایی با تأکید بر ضرورت ارتقاء دانش، مهارت افزایی و چندمهارتی کردن کارکنان اعم از کارکنان پایور و وظیفه برای استفاده بهینه از ظرفیت نیروی انسانی، استمرار حرکت بر لبه دانش و ایفای نقش سازنده در تولید امنیت، مستلزم تولید ایده و حمایت از طرح های ابتکاری، ساختاری و تجهیزاتی دانست.

وی در این همایش که معاونان عملیات و بازرسی یگان های تابعه نیروی هوایی ارتش نیز حضور داشتند با تأکید بر لزوم توجه ویژه به هدفمند کردن آموزش ها برای افرایش بهره وری در مأموریت های عملیاتی، بر ضرورت هدفمند کردن پروازهای آموزشی تأکید کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تأکید فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) بر رعایت الزامات ایمنی، انجام مأموریت های ایمن و پرهیز از سهل انگاری را تکلیف همه عوامل دانسته و توجه به نکات ایمنی در همه ابعاد را بسیار حائز اهمیت مطرح نمود.

نصیرزاده ضمن تأکید بر توجه دادن مسئولان به تهدیدات فرهنگی، امنیتی و شناختی گفت: ارتقاء سواد رسانه ای برای استفاده ایمن از فضای مجازی امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به فرماندهان یگان های تابعه خاطرنشان کرد: رسیدگی ویژه به معیشت کارکنان یکی از اولویت های مأموریت شما بوده و نوسازی پادگان ها و خوشایندسازی محیط زندگی کارکنان و خانواده ها در کوی های سازمانی مستلزم کار جهادی است.

او با برشمردن آسیب های تهاجم فرهنگی و برنامه ریزی دشمن برای از هم گسستن قوام خانواده ها، بر تعالی معنوی و بصیرتی کارکنان تأکید کرد.

شورای عالی فرماندهان و معاونان نیروی هوایی ارتش با هدف هم اندیشی و تعامل هم افزا برای ارتقاء توان عملیاتی و استفاده بهینه از تجریبات یگان ها به ویژه در بخش های عملیاتی، پروازی و بازرسی و ایمنی با تشکیل دو نشست عمومی و کارگاه های تخصصی در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.

4079/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 25 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1019

به "سواد رسانه ای برای استفاده ایمن از فضای مجازی مهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سواد رسانه ای برای استفاده ایمن از فضای مجازی مهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید