سیدبندی جام جهانی فوتسال معین شد، احتمال هم گروهی ایران با برزیل

به گزارش مجله تور مالزی، به گزارش خبرنگاران، با صعود تیم ملی فوتسال ویتنام به جام جهانی لیتوانی، تعداد تیم های حاضر در جام جهانی فوتسال کامل شد. 24 تیم حاضر در جام جهانی شهریور و مهر سال جاری در 6 گروه چهار تیمی با هم رقابت خواهند کرد.

سیدبندی جام جهانی فوتسال معین شد، احتمال هم گروهی ایران با برزیل

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

قرعه کشی مسابقات جام دنیای روز 11 خرداد در زوریخ سوئیس برگزار می گردد. بر اساس اعلام سایت FootyRankings که اطلاعات آماری و رنکینگ تیم های ملی و باشگاهی در قاره آسیا را منتشر می نماید، تیم ملی فوتسال ایران برای جام دنیای لیتوانی در سید دوم قرار می گیرد.

این سیدبندی بر اساس عملکرد کشورها در پنج تورنمنت قبلی صورت گرفته است.

حضور ایران در سید دوم احتمال هم گروهی با یکی از قدرت های درجه یک فوتسال دنیا را افزایش می دهد؛ از آرژانتین مدافع عنوان قهرمانی گرفته تا اسپانیا، برزیل، پرتغال و حتی روسیه. لیتوانی ِ میزبان هم در سید یک حضور دارد.

طبق اعلام این سایت، در سید دوم، علاوه بر ایران، تیم های پاراگوئه، کاستاریکا، تایلند، مصر و جمهوری چک حضور دارند و بنابراین تیم ملی کشورمان با هیچکدام از این کشورها همگروه نخواهد شد.

سید سوم شامل تیم های جزایر سلیمان، ژاپن، گواتمالا، قزاقستان، صربستان و پاناما است. مراکش، ویتنام، آمریکا، ازبکستان، آنگولا و ونزوئلا هم تشکیل دهنده سید چهارم هستند.

اگر این سیدبندی برای قرعه کشی جام دنیای فوتسال مبنای اصلی و قطعی باشد، ساده ترین گروه برای تیم ملی فوتسال ایران می تواند لیتوانی، ایران، جزایر سلیمان و آنگولا باشد. تقابل با برزیل، اسپانیا، پرتغال (ایران در دوره گذشته جام دنیای با هر سه تیم بازی کرد) و همچنین ملاقات با آرژانتین به عنوان مدافع عنوان قهرمانی هم جالب توجه خواهد بود.

در جام دنیای فوتسال، دو تیم اول هر گروه به صورت مستقیم راهی مرحله یک هشتم می شوند و چهار تیم برتر رده سوم هم به آنها اضافه خواهند شد.

تیم ملی فوتسال ایران در دوره گذشته جام دنیای (2016 کلمبیا) با غلبه بر تیم های مدعی همچون برزیل و پرتغال به عنوان سوم دست یافت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 خرداد 1400 بروزرسانی: 11 خرداد 1400 گردآورنده: malaysiatoursnet.ir شناسه مطلب: 1588

به "سیدبندی جام جهانی فوتسال معین شد، احتمال هم گروهی ایران با برزیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدبندی جام جهانی فوتسال معین شد، احتمال هم گروهی ایران با برزیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید